Warhammer: Mark of Chaos-recension

Robot
Medlem
Warhammer: Mark of Chaos-recension

Skall testa demot lite till, men hittills så blir mitt betyg ca 8.5-9.0. Blir nog ett köp det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tyvärr tycker jag WH:MOC fokuserar på helt fel saker...
Intensiteten i striderna där det dör massor med soldater saknas helt, jag får aldrig en känsla av att folk vill ha ihjäl varandra i spelet, jag är mycket besviken faktiskt... Spelar mkt hellre Dark Omen - dock så hade dark omen ett skitsystem när man köpte enheter i multiplayer - och gissa vad?

MOC har samma system! Det Dark Omen gjorde rätt har MOC gjort fel, och det Dark Omen gjorde fel har jag MOC gjort fel!

Dock så måste jag säga att grafiken är smarrig!


signatur

Johan Pilestedt

Medlem

Demo kampnajen var helt linjär, antar att hela spelet är det med? TRöttnat för länge sedan på "warcraft" kloner, där singleplayer bara är en rad scriptade banor efter varandra. Samt att det var lite väl mycket fokus på hjältar, visst hjältar ska finnas i warhammer men dem ska ju inte ensamma mosa hela fiende armen medans ens egna trupper mest tittar på. (iallafall så det kändes i de få demo banor jag orkade spela) Annars är ju warhammer typ det bästa fantasy universumet som finns.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Stannar i dawn of war jag.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

1
Skriv svar