Fyra nya skärmdumpar från Huxley

Robot
Medlem
Fyra nya skärmdumpar från Huxley

OHHHH VACKERT:O


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

vajert, synd på kantutjämningen bara, och bildkvaliten :/

Medlem

Vackert? Var ju absolut inget speciellt tycker jag inte, kan ju kanske bero på bilderna med kanske... Ser inte speciellt kul ut heller? Iallafall inte på bilderna, dessutom är ju designen på flera karaktärer så fånigt asiatiskt att man får lust att spy... ush


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Fånigt asiatiska? tycker dom har ungefär samma design som UT serien O.o

Medlem

http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=36442 <- dessa t.ex. tycker jag ser fånigt asiatiska ut. De andra vanliga soldat modellerna är mer eller mindre ok.

Tittade på filmen som kom för ett tag sedan, ummm vad är folk så imponerade av? Det ser ju inte särskilt speciellt ut på något sätt, inte särskilt utmärkande grafik, design eller gameplay...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Flakmonkey
Skrivet av Wardancer:

http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=36442 <- dessa t.ex. tycker jag ser fånigt asiatiska ut. De andra vanliga soldat modellerna är mer eller mindre ok.

Tittade på filmen som kom för ett tag sedan, ummm vad är folk så imponerade av? Det ser ju inte särskilt speciellt ut på något sätt, inte särskilt utmärkande grafik, design eller gameplay...

Tycker de där ser ut som något ur Quake 3 Tror nog att folk är imponerande över att det är ett MMO-FPS som ser ut sådär. Dels för att det är ett annorlunda koncept (visst Planetside finns men inte mycket annat) och för att det är snyggt ^^

Medlem
Skrivet av Wardancer:

http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=36442 <- dessa t.ex. tycker jag ser fånigt asiatiska ut. De andra vanliga soldat modellerna är mer eller mindre ok.

Tittade på filmen som kom för ett tag sedan, ummm vad är folk så imponerade av? Det ser ju inte särskilt speciellt ut på något sätt, inte särskilt utmärkande grafik, design eller gameplay...

hupp smaken är delad, men jag tycker dom där modellerna ser ut som saker man sett i både q3 och UT.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Wardancer:

http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=36442 <- dessa t.ex. tycker jag ser fånigt asiatiska ut. De andra vanliga soldat modellerna är mer eller mindre ok.

Tittade på filmen som kom för ett tag sedan, ummm vad är folk så imponerade av? Det ser ju inte särskilt speciellt ut på något sätt, inte särskilt utmärkande grafik, design eller gameplay...

hupp smaken är delad, men jag tycker dom där modellerna ser ut som saker man sett i både q3 och UT.

Deras spretande frisyrer, irrationella klädval och opropertioneliga kläder påminner om anime/manga.

Medlem

Jag såg en gameplay film på det här någonstans... Tyckte det såg lite stelt ut För övrigt har jag sett fram emot det, och väntar på att få testa. Ser onekligen ganska skoj ut endå.


signatur

Nämen!

Medlem

Ska definitivt testas, verkar skojjigt. Skulle gärna veta mer om hur det är uppbyggt, med lag, antal spelare, gameplay o.s.v


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Tycker att spelet har blivit för färgglatt och ljust, dom borde mörka ner det och ge det en annan känsla :/

Medlem
Skrivet av Heggiiman:

Tycker att spelet har blivit för färgglatt och ljust, dom borde mörka ner det och ge det en annan känsla :/

Köp spelet och ställ ner ljuset på din skärm.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Är du uttråkad Castor? Gräva i gamla trådar på det här viset


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av w4rhog:

Är du uttråkad Castor? Gräva i gamla trådar på det här viset

Uttråkad, förvisso men jag hade inte sett spelet innan... sedan, du vet säkert hur det är, så glömmer man både tid och rum när man börjar gräva...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar