Nya PS3-bilder från Colin McRae: Dirt

Robot
Medlem
Nya PS3-bilder från Colin McRae: Dirt

förut var det detaljer som gällde, idag ska man lägga på ett 10cm tjockt lager med blur på allt

Medlem

Kolla bildgalleriet. Finns ett par bilder där som inte har blureffekt.

Oj det skulle visst komma till PC.

Medlem

Fult va de inte i alla fall, vi får bara hoppas att gamla goda McRae känslan finns kvar.

Skrivet av Katana:

förut var det detaljer som gällde, idag ska man lägga på ett 10cm tjockt lager med blur på allt

Så sant så. Kaka på kaka

Kan bli bra förstås, men efter GTR och GTR 2 har jag haft problem att gå till några andra bilspel. Colin McRae inräknat.

Medlem
Skrivet av Katana:

förut var det detaljer som gällde, idag ska man lägga på ett 10cm tjockt lager med blur på allt

Jag tycker det är rätt tufft att spelet verkar ha motion blur.

Medlem

Tycker det är svårt att avgöra om det är för mycket motionblurr före man har spelat spelet. Och skulle det nu vara aning för mycket så kan man säkert ställa ner det


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av Mahone:

Fult va de inte i alla fall, vi får bara hoppas att gamla goda McRae känslan finns kvar.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Alltså det ser skitfint ut tills man ser ingame-bilderna. Då är det inte längre snyggt. Visst kan det bli snyggt när man får se flera bilder i rad men att se dessa stillbilder stillade inte min längtan efter ett snyggt bilspel.
Blur lär reduceras kraftigt och dit med alla detaljer som finns på de första bilderna. Om nu de lilla gulliga PS3 pallar trycket.

Medlem

fasen va fint


signatur

Meep!

Medlem

Ser snyggt ut. Får som sagt hoppas att känslan finns kvar. På tal om motionbluren så ser den inte ut att ligga som ett fett lager utan är lite "smart" placerad på objekt. Hoppas att det blir roliga tunneleffekter med blurren när det går undan :]

Inaktiv

Det kommer säkerligen se ut som V-Rally 3 när jag installerat det på min c2duo|gf7900gto ska jag nog få se.

1
Skriv svar