Super Mario Galaxy 2

Robot
Super Mario Galaxy 2

Hur gör man egentligen en uppföljare till världens bästa spel? Man gör den bättre.

#super-mario-galaxy, #super-mario-galaxy-2, #nintendo, #portal, #donkey-kong-jungle-beat, #tetris, #yoshis-island


Medlem
Super Mario Galaxy 2

Hur mycket av skribentens nostalgikänslor avspeglas i betyget?

själv blir man ju rätt sugen på att skaffa Wii bara för att spela mario

Medlem
Medlem

Sweet,önskar att man hade ett wiiiiii ibland

Redaktör
Skrivet av ShciZo:

Hur mycket av skribentens nostalgikänslor avspeglas i betyget?

Jag tror inte det spelar nån roll, Galaxy 2 är ren och skär spelglädje. Och det säger jag som uppväxt med C64 och Amiga 500 istället för Nintendo.


signatur
Medlem

Ja ett wii skulle man ha, iaf ibland

Medlem

Årets betygsurprise...

Medlem

Ska bli skitkul att sätta tänderna i det här spelet på Fredag!

Medlem

Oh, sommaren är räddad

Medlem

Vill ha fredag nu

Ska ta och spela ettan nu.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hade både NES, SNES och N64, med mario till alla, men någonstans slog det slint, och blev ett XBOX istället för ett Gamecube, och sen en PC, men inget Wii. Tur man ska sommarjobba, för tror ta mig tusan jag ska skaffa ett Wii bara för Mario galaxy spelen!! verkar helt underbara <3


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

nej usch testade spelet och kändes som rent skräp : s tur att man fick pengarna till backa <3

Medlem
Skrivet av d2004:

nej usch testade spelet och kändes som rent skräp : s tur att man fick pengarna till backa <3

öööhhh hmm okej. När jag började lira ettan för typ två år sedan eller nått tyckte jag det var rätt kasst. vinklarna gjorde en galen och styrningen tog några nivåer att vänja sig vid...

så här i efterhand kan jag säga att båeda gallaxy ett och galaxy två är sjukt bra spel.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av d2004:

nej usch testade spelet och kändes som rent skräp : s tur att man fick pengarna till backa <3

Och var tusan har du "köpt" spelet då? Det släpps inte förrän den elfte här i Europa.

Den här recensionen gör inte längtan till på Fredag kortare direkt
Frågan är hur man ska kunna dela upp FotbollsVM och SMG2 nu ^^

Att kalla Super Mario Galaxy för världens bästa spel är kanske det största skämt jag någonsin hört. Men det är roligt! Jag skulle snarare kalla det för "det första Mariospelet på många år som inte har varit värdelöst".

Medlem

Synd att man inte har ett Wii, det här verkar ju kriminellt roligt. Får väl hoppas man har lite tur i tävlingen

Inaktiv

Har ju förhandsbokat detta, så jag verkar ha satsat pengarna rätt!
Längtar till morgondagen!!:D

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av ShciZo:

Hur mycket av skribentens nostalgikänslor avspeglas i betyget?

Jag tror inte det spelar nån roll, Galaxy 2 är ren och skär spelglädje. Och det säger jag som uppväxt med C64 och Amiga 500 istället för Nintendo.

Inte menat som kritik egentligen. Säger det mest för att jag själv är uppväxt med Nintendo och att nostalgin sprutar när jag spelar de gamla mario-spelen igen.
Mina känslor hade defenitivt avspeglats i ett betyg.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av d2004:

nej usch testade spelet och kändes som rent skräp : s tur att man fick pengarna till backa <3

Och var tusan har du "köpt" spelet då? Det släpps inte förrän den elfte här i Europa.

Den här recensionen gör inte längtan till på Fredag kortare direkt
Frågan är hur man ska kunna dela upp FotbollsVM och SMG2 nu ^^

Vill du veta va : )

kanske tog i. inte direkt sämsta spelet jag kört men inte ett spel som skulle kunna får 10/10 av mig inte ens in närheten

Medlem

Antar att det måste släppas spel till barn också.

Medlem

Mario levererar igen!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av kebbe:

Antar att det måste släppas spel till barn också.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Wii är mer värd att ha än vad man tror,
Mario galaxy, paper mario medflera Mario spel är ju super,

förövrigt är det en del skräp, men ochså fler bra andra spel också,
No more heroes 1 och 2, några railshooters, flera bra partyspel, fps spel funkar finfint.

Så visst är Wii värd att ha.

Medlem

Blir nästan lite sugen på att impulsköpa en Wii

(Nästan, håller nog tummarna i tävlingen istället!)

Medlem

Wii skulle man ha! Och ett PS 3 för de titlar som inte släpps till PC.

[edit]
Sitter också och hoppas på tävlingen! Fyfan vad det skulle vara gött nu när man ska börja studera på universitet oxå! xD


signatur

Have a good time!

Medlem

Har haft mitt Wii utlånat till lillebror länge nu. Känns som att detta är det som får mig att ta tillbaka det till mitt vardagsrum för åtminstone ett tag

/ LordDaimos

Medlem

Shigeru Miyamoto, där har ni kungen av spel, tror inte folk förstår vilken spel gud Miyamoto värkligen är, fatta hur många av dagens spel som egentligen är spinoffs och cloner på Miyamoto´s ideér.
Kojima, Molynueux i all ära men Miyamoto är den störste

Länge leve Shigeru!

Medlem

Äntligen ett Wii spel jag faktiskt kommer köpa inom en framtid!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Så himla grymt kommer sitta som klistrad framför Tvn!!!

12
Skriv svar