Ny Command & Conquer 3-trailer

Robot
Medlem
Ny Command & Conquer 3-trailer

Vette fan vad som har hänt med min Quick Time, fungerar inte längre oavsett om jag installerar om flera gånger lr ej, bara hackar sönder och låser sig. >_<
Jag som vill se denna trailer!

Medlem

Det var inte mycket att se...


signatur

yolo

Inaktiv
Skrivet av AstroCreep:

Vette fan vad som har hänt med min Quick Time, fungerar inte längre oavsett om jag installerar om flera gånger lr ej, bara hackar sönder och låser sig. >_<
Jag som vill se denna trailer!

Har du provat VLC, själv har jag VLC, men använder Quicktime för .mov-filer, då det hackar på VLC ibland.


signatur
Medlem

ser ju fruktansvärt tråkigt ut för att vara ärlig.

Fast, klassisk C&C tankzerg kan ju vara roligt det med...

Medlem

Varför hypas detta så mycket? Verkar ju inte direkt banbrytande...

Hoppas bara det blir bättre än Tiberian Sun


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Flametanks, rockets och bombplan - detta kan blir riktigt skoj


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

det här blir nog ganska bra ^^

Medlem

KÄnner lukten av Generals/red alert 2 i stilen...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

synd att regelräta rts där enheterna står still och bara skjuter på varandra känns så passé..

Medlem

Tycker att det ser ganska mycket ut som CC: Generals... Fast det ser lite skoj ut, så det kanske blir ett köp.

Medlem

Bara jag som tycker det ser tråkigt ut? :/

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

KÄnner lukten av Generals/red alert 2 i stilen...

Jag "ser" att det verkar vara i samma stil som Generals
Verkar inte vara så mycket nytt... :\


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Yarh. Nu börjar jag bli trött på det här. Varför kan jag inte tanka från FZ's filarkiv? Känns så tråkigt att behöva leta genom hela nätet efter samma fil.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Nä Generals såg roligare ut tom :D. Ser mest ut som de gått tillbaks till TiberianSun stilen och då blir det nej tack till det här liret. Samma gamla skit i ny förpackning. Lite nya grejer skulle inte skada.

Inaktiv

det här såg ju ritkigt tråkigt ut
fult och detaljlöst dessutom, hoppas det bara är filmen som ger en orättvis bild

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Nä Generals såg roligare ut tom :D. Ser mest ut som de gått tillbaks till TiberianSun stilen och då blir det nej tack till det här liret. Samma gamla skit i ny förpackning. Lite nya grejer skulle inte skada.

tack och lov för att de gör det! Generals var sämre än de tidigare spelan, vet inte varför men det va inte samma känsla. Det ska bli underbart med att dom går tillbaka till det som var så bra. Tiberian sun hade bra känsla!


signatur
Medlem

Inget jag ska skaffa iaf..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Supreme Commander all the way!

Medlem

blir djupt besviken när jag ser detta, som några sagt så ser det för mycket ut som general's både image och som spelstil :(.. förstår inte varför dem inte behåller den klassiska spelstilen.

hatar verkligen spel där man kan pumpa ut 10 units på 2 sekunder sen slaktas dem inom 1 för sedan pumpa ut 10 units igen - AKA general's

aja man får väl alltid hoppas att det blir nåt av CnC3

Medlem
Skrivet av ghoül:

blir djupt besviken när jag ser detta, som några sagt så ser det för mycket ut som general's både image och som spelstil :(.. förstår inte varför dem inte behåller den klassiska spelstilen.

hatar verkligen spel där man kan pumpa ut 10 units på 2 sekunder sen slaktas dem inom 1 för sedan pumpa ut 10 units igen - AKA general's

aja man får väl alltid hoppas att det blir nåt av CnC3

Ägs ju av ea.:P


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Skrivet av Thinner:
Skrivet av ArtMan:

Nä Generals såg roligare ut tom :D. Ser mest ut som de gått tillbaks till TiberianSun stilen och då blir det nej tack till det här liret. Samma gamla skit i ny förpackning. Lite nya grejer skulle inte skada.

tack och lov för att de gör det! Generals var sämre än de tidigare spelan, vet inte varför men det va inte samma känsla. Det ska bli underbart med att dom går tillbaka till det som var så bra. Tiberian sun hade bra känsla!

Håller med till 100%


signatur
Medlem

Kan ikke ladda ner :/ (finns lediga filarkivsplatser)

edit: Berodde på brandväggen.

Nice trailer!

Medlem

Tiberian Sun hade bra känsla ja men innehållet var kass. Grafiken var rätt kul men enheterna var få och man tröttnade snabbt. Starcraft var då bra mycket bättre.

Ni som sågar Generals. Vad var det ni inte gillade då? Jag har spenderat många många timmar med det spelet med polarna på LAN/Online och det har varit skitkul. Vi spelar det oftare än Starcraft tom :). Med Zero Hour så klart då det är mycket roligare. Singelplayer var dock inte lika kul utan det är MP som är Generals starka sida.

Medlem

Jag har inte varit mycket för C&C sen 1an men detta kanske kan bli något. Dock ytterst tveksamt då det är EA som ligger bakom.

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:

KÄnner lukten av Generals/red alert 2 i stilen...

Amen. Känns lite synd, är lite skeptisk till detta. Vad fan har hänt med den berömda känslan...


signatur

Snus är snus och mus är mus

Medlem

Jag gillar inte riktigt att man är så mycket i städer. Tycker om gamla C&C där det mer var ute i öknen. Kanske är för jag tycker det blir så rörigt med alla byggnader som finns med på kartan.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Skrivet av Katana:

Supreme Commander all the way!

Glöm inte Massive: World in Conflict


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

westwood är dött = känslan är borta

ea har väll alldrig gjort ett spel som bygger på känsla
ea gör spel som bygger på vinst , hur nu de går ihop ?


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Hoodkurt:
Skrivet av Tommy_h:

KÄnner lukten av Generals/red alert 2 i stilen...

Amen. Känns lite synd, är lite skeptisk till detta. Vad fan har hänt med den berömda känslan...

Westwood dog det som hände.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

12
Skriv svar