Trailer från The Crossing

Inaktiv
Trailer från The Crossing

intressant mycket intressant

Medlem

Fattar det inte riktigt. Crossplayer? Låter som ett annat namn för Cooperative imo


signatur

tjenare!

Inaktiv

Bara att vänta 1 år nu då på release Såg roligt ut..


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem

"Efter det hyllade Dark Messiah satsar Arkane Studios på The rossing" Saknas det inte ett "C"?

Medlem

Nä, det är EU standard att utelämna C'et


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag vet, jag vet och åter igen, jag vet att detta förmodligen är tidig alpha, men bara jag som tyckte animationerna in-game var sjukt livlösa ? Och såg inte det ut som sourcemotorn?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Jag vet, jag vet och åter igen, jag vet att detta förmodligen är tidig alpha, men bara jag som tyckte animationerna in-game var sjukt livlösa ? Och såg inte det ut som sourcemotorn?

Det står att det är Source motorn ifall du missade det !?

Inaktiv

Såg ut att vara mycket likt hl2, men det kan ju vara positivt


signatur

Snus är snus och mus är mus

Medlem

Jag tycker det ser jävligt nice ut


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fick Dark Messiah igår och håller på att nöta det just nu. Det är så satans roligt att jag hoppas på en expansion till det. Nu ska jag kolla på trailern också.

Inaktiv

signatur

Författare och poeter, Popplepress.com är här

Medlem

gillade dark messiah och detta ser ut att bli jävligt det skojj med

Medlem

inget tipstack

Iaf, spelet verkar riktigt intressant och ser väldigt bra ut, väntar med iver på mer info


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

inget tipstack

Tack.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Waah, verkar helnajs.

Medlem

haha :heart: Ankh


signatur

Nämen!

1
Skriv svar