Spel kan slipa ditt minne, enligt ny studie

Robot
Spel kan slipa ditt minne, enligt ny studie
Medlem
Spel kan slipa ditt minne, enligt ny studie

Ja hur många gånger har inte detta tagits upp, typ 3e gången det här året?

Inaktiv

Man löper alltså mindre risk att glömma bort att man är ful och korkad. Okej.

Inaktiv

och att man får snabbare ögonreflexer vid spelandet!

Medlem

Även om jag är en flitig gamer så skulle jag även vilja se lite nyheter om studier som pekar på negativa effekter.

Skrivet av hest:

Även om jag är en flitig gamer så skulle jag även vilja se lite nyheter om studier som pekar på negativa effekter.

Som att man blir "nocturnal" eller att sexlivet blir mindre och mindre om inte flickvännen är lika cp som en annan!


signatur
Medlem

BLA BLA BLA MJÄK MJÄK så nu kan våra morsor tjata på oss att det är farligt att inte sitta vid burken och måste ut i solen (vi som bor hemma iaf) Bara en jädra massa bullshit hela tiden, jag lovar att snart så kan du till och med få cancer av brödrosten...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Som att vi inte visste det redan.... Det är sällan man möter så inteligenta personer som på tex FZ forum och liknande. Så det MÅSTE ju va sant då.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

I do use my hands alot...

Inaktiv
Skrivet av Kleptomaniac:

Som att vi inte visste det redan.... Det är sällan man möter så inteligenta personer som på tex FZ forum och liknande. Så det MÅSTE ju va sant då.

haha skål för det!

1
Skriv svar