Nya Bioshock-bilder

Robot
Inaktiv
Nya Bioshock-bilder

Tror detta kommer bli bra, Irrational Games har alltid leverat kvalitetspel på stora uppföljare med egna idéer även om dem verkar ha lite pressat schema med att följa upp med patcher o sånt. Men tror det beror på utgivaren.

Medlem

Bara jag som tycker att det ser sämre ut grafiskt än på tidigare bilder?

Medlem

För låg upplösning för att man ska kunna se någt alls tycker jag. Filmen jag såg var grym, varför skulle de göra spelet fulare efterhand? Är det inte troligare att du minns fel eller inte ser tydligt eftersom upplösningen är låg? Midsommar låter bra, då hinner jag uppgradera ordentligt först!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Detta spel är utan tvekan det som jag ser fram emot mest just nu

Medlem
Skrivet av Langos:

För låg upplösning för att man ska kunna se någt alls tycker jag. Filmen jag såg var grym, varför skulle de göra spelet fulare efterhand?

ja det vore inte första gången det händer.. bra exempel är fable och oblivion... de första bilderna på fable var helt sjukt snygga, jämförde med hur spelet såg ut sen och det var inte i närheten. det är väldigt vanligt att man får banta ned grafiken för att få det att flyta. svårt att säga under utvecklingsfasen (där allt är ganska ooptimerat ofta) vad man måste ta bort för att det ska flyta ok.

men i detta exempel så vet jag inte, för låg upplösning som sagt..


signatur
Inaktiv

kommer man att kunna köra online på BIOSHOCK?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Bara jag som tycker att det ser sämre ut grafiskt än på tidigare bilder?

Japp, bara du!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Bara jag som tycker att det ser sämre ut grafiskt än på tidigare bilder?

Varenda gång det kommit nya bilder till spelet är det någon som skrivit så


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv
Medlem
Skrivet av eDy:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Bara jag som tycker att det ser sämre ut grafiskt än på tidigare bilder?

Varenda gång det kommit nya bilder till spelet är det någon som skrivit så

Kan ju vara så att dessa är från 360 versionen och dom andra från PC? Well, Vi får veta när det släpps i sommar.

Medlem

Kan ju även vara så att du har sett för många nya spel med ännu bättre grafik? Då du tycker det börjar se lite föråldrat ut med Bioshock? Bara en tanke, har varit så förut.... host stalker host...

On topic, ser framemot spelet ser riktigt nice ut, älskar verkligen atmosfären dom skapar, undervattensmiljö hett..


signatur

Nämen!

Medlem

^-- Mycket möjligt hehe dock så är jag ingen grafik%#"! men blir orolig när bilderna hoppar sådant ;P Dock hoppas jag på samma känsla som i system shock 2 ;D

Medlem

Utomordentligt atmosfäriskt...ser fram emot det här mer än Crysis...

Inaktiv

någon som vet om det går o köra online eller inte?

Inaktiv

Jag kan försäkra er om att de kommer bli sjukt snyggt när de väl kommer ut så ni behöver förmodligen inte oroa er över grafiken....

David, det är ett singelplayer lir.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

1
Skriv svar