Media från Godfather till PS3 och Wii

Robot
Media från Godfather till PS3 och Wii
Medlem
Media från Godfather till PS3 och Wii

Ser mindre bra ut på PS3. :/


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Så värdelöst spel ! Inte ens i närheten av next-gen

Medlem

Funktionerna med Wii-moten såg ju bra ut, men varför var det sån auto-aim i scenen med hagelsprakarn? o_O

Medlem

Ska det inte vara Wii och PS2 eller? Såg ju verkligen mer ut som PS2 grafik än PS3.

Medlem

haha mm verkligen.. Undra hur EA tänker eller de kanske inte tänker det låter mer som EA.

Medlem

Finns redan till PS2 om jag inte missminner mig, detta är ju Godfather next-gen typ, till Wii och PS3

Medlem

bara en ren portning altså.

Medlem

Herregud, ser verkligen förjävligt ut till båda konsollerna, men det är att det ser ut som det gör till ps3'an man blir mest chockad över.

Medlem

Kom ihåg att det är EA som ger ut spelet, så att ha någon hög förväntning är att begå tjänstefel. De försöker lura så många som möjligt med sin skit. Av de som köpe gudfadern till 360 kom 3 av 4 tillbaka med sitt spel och sålde det till oss. Tragiskt..då vet man att det är dåligt. Av de som vi köpte av kunden har inget sålts då ingen vill röra det med tång, inte äns när det är 200:- billigare som begagnat i nyskick.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Vad jag minns såg Mafia bra mycket bättre ut när det kom.

Medlem
Skrivet av Limber:

Vad jag minns såg Mafia bra mycket bättre ut när det kom.

så sant. Har det ståendes i original förpaktning i hyllan och jag tog och installerade det för att se hur stor skillnaden var. Det roliga är att mafia såg bra mycket bättre ut än gudfadern och det är bra mycket roligare också.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

gudfadern är ett skämt.

spelet alltså.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Har bara spelat några timmar på Scarface: The World Is Yours (hittils, precis börjat spela) om det är någon GTA-klon som ska göras till next-gen så är det det spelet. Ang. Gudfadern så har jag bara sett min bror spela det, men det ser verkligen värdelöst ut , de kunde ha skonat Wii och PS3 från det spelet.:down:


signatur

Dad! You killed zombie Flanders!
He was an zombie?

Bt
Medlem
Skrivet av redmac:

Kom ihåg att det är EA som ger ut spelet, så att ha någon hög förväntning är att begå tjänstefel. De försöker lura så många som möjligt med sin skit. Av de som köpe gudfadern till 360 kom 3 av 4 tillbaka med sitt spel och sålde det till oss. Tragiskt..då vet man att det är dåligt. Av de som vi köpte av kunden har inget sålts då ingen vill röra det med tång, inte äns när det är 200:- billigare som begagnat i nyskick.

Är inte jätteintresserad... men vilka är "oss"?


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av Bt:
Skrivet av redmac:

Kom ihåg att det är EA som ger ut spelet, så att ha någon hög förväntning är att begå tjänstefel. De försöker lura så många som möjligt med sin skit. Av de som köpe gudfadern till 360 kom 3 av 4 tillbaka med sitt spel och sålde det till oss. Tragiskt..då vet man att det är dåligt. Av de som vi köpte av kunden har inget sålts då ingen vill röra det med tång, inte äns när det är 200:- billigare som begagnat i nyskick.

Är inte jätteintresserad... men vilka är "oss"?

Oss är som jag skrev där jag arbetar dvs. på en spelbutik.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Ghostm:

Har bara spelat några timmar på Scarface: The World Is Yours (hittils, precis börjat spela) om det är någon GTA-klon som ska göras till next-gen så är det det spelet. Ang. Gudfadern så har jag bara sett min bror spela det, men det ser verkligen värdelöst ut , de kunde ha skonat Wii och PS3 från det spelet.:down:

Haha.. scarface är ett riktigt medelmåttigt spel och det säger jag som stor Scarface fan.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av redmac:

Kom ihåg att det är EA som ger ut spelet, så att ha någon hög förväntning är att begå tjänstefel. De försöker lura så många som möjligt med sin skit. Av de som köpe gudfadern till 360 kom 3 av 4 tillbaka med sitt spel och sålde det till oss. Tragiskt..då vet man att det är dåligt. Av de som vi köpte av kunden har inget sålts då ingen vill röra det med tång, inte äns när det är 200:- billigare som begagnat i nyskick.

Var det bara 4 som köpte det?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av redmac:

Kom ihåg att det är EA som ger ut spelet, så att ha någon hög förväntning är att begå tjänstefel. De försöker lura så många som möjligt med sin skit. Av de som köpe gudfadern till 360 kom 3 av 4 tillbaka med sitt spel och sålde det till oss. Tragiskt..då vet man att det är dåligt. Av de som vi köpte av kunden har inget sålts då ingen vill röra det med tång, inte äns när det är 200:- billigare som begagnat i nyskick.

Var det bara 4 som köpte det?

nej men procentuellt/skalmässigt. Inga fasta siffror då det bara är min iakttagelse när jag arbetat. Hur många sålda vet jag inte men det kan inte vara många då den knapp kom med på toplistan över mest sålda spel samt att det är VÄLDIGT lågt intresse för spelet. Just nu står spelet i multibuy hyllorna.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av melachi:

Haha.. scarface är ett riktigt medelmåttigt spel och det säger jag som stor Scarface fan.

Du kanske är lite för insnöad på filmen


signatur

Dad! You killed zombie Flanders!
He was an zombie?

Medlem
Skrivet av Ghostm:
Skrivet av melachi:

Haha.. scarface är ett riktigt medelmåttigt spel och det säger jag som stor Scarface fan.

Du kanske är lite för insnöad på filmen

Snackar du om dig själv nu eller?... bara kolla på t ex ALLA recensioner. Ingen jävla hemlighet att det är ett medelmåttigt spel (jag har spelat det mer än "några timmar" också), du måste ju vara helt borta.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Bt
Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Bt:
Skrivet av redmac:

Kom ihåg att det är EA som ger ut spelet, så att ha någon hög förväntning är att begå tjänstefel. De försöker lura så många som möjligt med sin skit. Av de som köpe gudfadern till 360 kom 3 av 4 tillbaka med sitt spel och sålde det till oss. Tragiskt..då vet man att det är dåligt. Av de som vi köpte av kunden har inget sålts då ingen vill röra det med tång, inte äns när det är 200:- billigare som begagnat i nyskick.

Är inte jätteintresserad... men vilka är "oss"?

Oss är som jag skrev där jag arbetar dvs. på en spelbutik.

Varför säger du inte vilken?


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

För att rödmackans åsikter kan få hans arbetsgivare att framstå i dålig dager

Jag har aldrig riktigt fastnat för den här typen av spel men ur mitt perspektiv så ser det ungefär lika dant ut som alla andra "mafiaspel". Är det bara grafiken som ni inte gillar?

Crew:
Ni har missat en [center]-tagg på nyheten när man läser den på nyhetssidan.

ED: Stavkråka


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Suck.. Nu är det ju så här att jag är inte förvånad att spelet ser ut som SKIT till både Wii och PS3. Så fort EA är inblandat så blir oftast spelen hafsiga och slafsiga. Producerad utan den minsta kärlek.
Jag har sedan 2005 bojkottat EA och jag vet MÅNGA andra som gör det. Varför gör jag det? Tja, se bara på gudfadern, det är ett spel i mängden från EA som är så dåligt att man nästan skäms.. EA är spelvärldens mafia, och så länge de fortsätter att köpa upp spelföretag och spelutvecklare så kommer framtidens spel vara mindre kvallitet och mer pinsamt skit och så..


signatur

AMD Athlon 64 3500+ | 1024 GB ram 400mhz | Geforce 7800 GS 440/1550Mhz |

PaZ
Medlem

Det största problemet med gudfadern är ju inte den daterade grafiken, utan det extremt enformiga spelandet. varje butik tas över på samma sätt.. däremot är några uppdrag lite skojiga, men de är för få..

Inaktiv
Skrivet av melachi:
Skrivet av Ghostm:
Skrivet av melachi:

Haha.. scarface är ett riktigt medelmåttigt spel och det säger jag som stor Scarface fan.

Du kanske är lite för insnöad på filmen

Snackar du om dig själv nu eller?... bara kolla på t ex ALLA recensioner. Ingen jävla hemlighet att det är ett medelmåttigt spel (jag har spelat det mer än "några timmar" också), du måste ju vara helt borta.

Nu är det bevisat, alla tycker inte som du!
[http://www.metacritic.com/games/platforms/xbx/scarface?q=scar...]


signatur

Dad! You killed zombie Flanders!
He was an zombie?

Medlem

Haha, fy FAN vad sorgligt EA, hahaha

Nä, nu blir det inga fler EA titlar för min del oavsett titel, inte blivit några på ett bra tag heller

PaZ
Medlem
Skrivet av Ghostm:
Skrivet av melachi:
Skrivet av Ghostm:
Skrivet av melachi:

Haha.. scarface är ett riktigt medelmåttigt spel och det säger jag som stor Scarface fan.

Du kanske är lite för insnöad på filmen

Snackar du om dig själv nu eller?... bara kolla på t ex ALLA recensioner. Ingen jävla hemlighet att det är ett medelmåttigt spel (jag har spelat det mer än "några timmar" också), du måste ju vara helt borta.

Nu är det bevisat, alla tycker inte som du!
[http://www.metacritic.com/games/platforms/xbx/scarface?q=scar...]

men enligt metacritic är Gudfadern också bra, nästan fantastiskt till och med:[http://www.metacritic.com/games/platforms/xbx/godfather?q=godfather

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

För att rödmackans åsikter kan få hans arbetsgivare att framstå i dålig dager

där satte du huvudet på spiken kunde inte ha sagt det bättre själv.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Next-gen existerar bara i huvudet hos konsumenterna. För min del är "next-gen" att interaktiviteten är bättre än förr. Fler spelement osv. Tycker Godfather ser lovande ut; och då syftar jag framförallt till Wii-versionen. Slangade in 77% på Gameranknings också. En sida jag personligen håller för bättre när det gäller spel än metacritic.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

12
Skriv svar