Frågestund om Quake Wars

Robot
Medlem
Frågestund om Quake Wars

Göttigt


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

sluta plåga mig, ge mig spelet!

Medlem
Citat:

We’re really pleased that we’re finally nearing beta as a large proportion of the maps are proving great fun to play.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Det roliga med att hypa spel är att oavsett om nya intervjuer, skärmdumpar eller filmer dyker upp inte innehåller något nytt så älskar man dem ändå. Jag kan knappt vänta längre, men ser gärna att de tar all den tid som behövs för att balansera så bra som möjligt pre-release

Medlem

Detta kommer att rocka!


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Undrar hur många som kommer droppa medan spelet byter karta då man ska tydligen ha tre i varje kampanj. Annars är det faktiskt kul ide då man kommer känna att man verkligen vann (elller förlorade) bara nätkoden är bra och allt funkar som det ska.

Hoppas också att man kommer verkligen dra nytta av "den stora texturen" så man kan se på längre avstånd utan att det slöar ner grafiken och att man slipper "dimman" isf.

Tyckte BF2 var kul i ett helt år trotts att man "bara" jagade flaggor så vi får se om detta blir roligare eller inte.

Medlem

är lite tveksam till qvackwars efter den där filmen som kom för x-antal månader sen...såg förjävligt ut


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

tror definitivt att objective-grejset kommer att ge lite trevlig action

Skrivet av ArtMan:

Undrar hur många som kommer droppa medan spelet byter karta då man ska tydligen ha tre i varje kampanj. Annars är det faktiskt kul ide då man kommer känna att man verkligen vann (elller förlorade) bara nätkoden är bra och allt funkar som det ska.

Hoppas också att man kommer verkligen dra nytta av "den stora texturen" så man kan se på längre avstånd utan att det slöar ner grafiken och att man slipper "dimman" isf.

Tyckte BF2 var kul i ett helt år trotts att man "bara" jagade flaggor så vi får se om detta blir roligare eller inte.

Att folk droppar gör ju inget, nya kan ju joina istället Dimman ska nog heller inte vara något problem, men det återstår ju att se ifall det fungerar i praktiken. Jag är ganska säker på det men jag har också varit med om värre saker

Medlem

Återigen pratar dom om SAMMA saker om och om och om och om och om igen...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Men.. Ge oss lite nyheter, mer in på skinnet om strafehopp och annat skräp


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar