Rykte: Nytt Star Wars: Starfighter

Robot
Medlem
Rykte: Nytt Star Wars: Starfighter

Jag vill ha ett Rouge Squadron spel till Xbox360/Playstation 3 det skulle vara grymt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Starfighter vill jag minnas var ett extremt mediokert spel.

Förstår faktiskt inte hur man kan sitta på ett så grymt I.P. och bara spotta ur sig dussintitlar om och om igen. T o m ett nytt Dark Forces - Jedi Knight skulle vara bättre.

LucasArts var kungar en gång i tiden! Sparka ut de felande länkarna och hitta tillbaka igen. Potential finns i mängder.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ge mig nått nytt X-wing vs Tie-fighter så kommer jag bli nöjd ett tag

Medlem
Skrivet av jonis:

Starfighter vill jag minnas var ett extremt mediokert spel.

Förstår faktiskt inte hur man kan sitta på ett så grymt I.P. och bara spotta ur sig dussintitlar om och om igen. T o m ett nytt Dark Forces - Jedi Knight skulle vara bättre.

LucasArts var kungar en gång i tiden! Sparka ut de felande länkarna och hitta tillbaka igen. Potential finns i mängder.

Vadå "t o m" ett nytt Dark Forces?

Dark Forces/Jedi Knight was ju underbara FPS. Vore det bästa som kan hända med IP:t om ett nytt Jedi Knight kom.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:
Skrivet av jonis:

Starfighter vill jag minnas var ett extremt mediokert spel.

Förstår faktiskt inte hur man kan sitta på ett så grymt I.P. och bara spotta ur sig dussintitlar om och om igen. T o m ett nytt Dark Forces - Jedi Knight skulle vara bättre.

LucasArts var kungar en gång i tiden! Sparka ut de felande länkarna och hitta tillbaka igen. Potential finns i mängder.

Vadå "t o m" ett nytt Dark Forces?

Dark Forces/Jedi Knight was ju underbara FPS. Vore det bästa som kan hända med IP:t om ett nytt Jedi Knight kom.

Här har du ett underbart Star Wars spel http://www.gamespot.com/pc/action/jediknight2jedioutcast/inde...


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Vadå "t o m" ett nytt Dark Forces?

Dark Forces/Jedi Knight was ju underbara FPS. Vore det bästa som kan hända med IP:t om ett nytt Jedi Knight kom.

Ja, precis. Men om drömscenariot vore en uppföljare, har inte originaliteten redan fått sig en törn?

En uppföljare i en redan väl etablerad spelserie är bland det enklaste en utvecklare/publisher kan spotta ur sig, därav "t o m". Har spelat igenom hela DF-serien ett antal gånger och de är suveräna än idag.

Det jag menar är att LucasArts inte bara är lata utan dessutom helt fel ute. Det finns SÅÅÅ mycket potential i deras existerande I.Ps men de gör, enligt min mening, felval hela tiden.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Slimebeast:
Skrivet av jonis:

Starfighter vill jag minnas var ett extremt mediokert spel.

Förstår faktiskt inte hur man kan sitta på ett så grymt I.P. och bara spotta ur sig dussintitlar om och om igen. T o m ett nytt Dark Forces - Jedi Knight skulle vara bättre.

LucasArts var kungar en gång i tiden! Sparka ut de felande länkarna och hitta tillbaka igen. Potential finns i mängder.

Vadå "t o m" ett nytt Dark Forces?

Dark Forces/Jedi Knight was ju underbara FPS. Vore det bästa som kan hända med IP:t om ett nytt Jedi Knight kom.

Här har du ett underbart Star Wars spel http://www.gamespot.com/pc/action/jediknight2jedioutcast/inde...

Jedi Knight: Dark Forces II och Mysteries of the Sith var bättre, minde ljussabel fjanteri och riktiga blasters som faktiskt var effektiva. <3 Dessutom Live Action mellansekvenser i Jedi Knight <3


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Slimebeast:

Vadå "t o m" ett nytt Dark Forces?

Dark Forces/Jedi Knight was ju underbara FPS. Vore det bästa som kan hända med IP:t om ett nytt Jedi Knight kom.

Ja, precis. Men om drömscenariot vore en uppföljare, har inte originaliteten redan fått sig en törn?

En uppföljare i en redan väl etablerad spelserie är bland det enklaste en utvecklare/publisher kan spotta ur sig, därav "t o m". Har spelat igenom hela DF-serien ett antal gånger och de är suveräna än idag.

Det jag menar är att LucasArts inte bara är lata utan dessutom helt fel ute. Det finns SÅÅÅ mycket potential i deras existerande I.Ps men de gör, enligt min mening, felval hela tiden.

Okej då fattar jag. Du menar att Star Wars är så mäktigt och intressant som IP att LucasArts borde skapa helt nya spel som är bättre och mer innovativa än alla serier de gjort hittills.

Det vore ju kanon. Men av de befintliga serierna tycker jag Jedi Knight är överlägset (delvis just pga att allt annat är dussintitlar så som du säger). Så hellre Jedi Knight än "Starfighter" och ett nytt Force Unleashed.


signatur

Memento Mori

Medlem

Yepp, av de befintliga serierna är DF/JK helt klart favoriten, tveklöst.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Star Wars spel ska hålla sig på marken, alt. gå tillbaka till DOS-eran.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

I WANT BATTLEFRONT 3´!

Medlem

Pumpa: yes, instämmer! De spelen var helt underbart bra då de kom ut. Lirade de som #¤%¤# hemma hos en polare... ahh,..vilka underbara minnen.

Medlem

DF/JK är hardcore nostalgia mode <3

Hatar Force Unleashed, spelet har ju fuckat hela kontinuiteten så jag låtsas inte att den är canon (precis som clone wars filmen + serien). Det passar sig att förkortningen blir FU.

Medlem

Men för helvete! TIE-fighter 3 skall det ju vara, ett riktigt rymdsim!

Medlem

ge mig ett star wars: republic commando 2 så blir jag nöjd!

Medlem
Skrivet av Pumpa:

Ge mig nått nytt X-wing vs Tie-fighter så kommer jag bli nöjd ett tag

Håller med! Fan så roliga spel.
Jag tycker det är ganska tunt mellan den sortens spel överhuvudtaget.

Medlem
Skrivet av KillenMedStil:

I WANT BATTLEFRONT 3´!

Instämmer till 100%

Medlem
Skrivet av Pumpa:

Ge mig nått nytt X-wing vs Tie-fighter så kommer jag bli nöjd ett tag

Håller med dig till 100%, vilket spel det var!

Medlem

Jaaa. Släpp ett SW rymdsim exklusivt till iPhone4 så kan man använda det nya gyroscopet för att styra!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar