Test Drive: Unlimited till PS2 filmat

Robot
Medlem
Test Drive: Unlimited till PS2 filmat

Jag har spelet på 360, och jag måste säga, det här såg mycket roligare ut än det till xbox. Visst grafiken var inte i HD, men tyckte spelet såg ut o flyta på bättre också!!

Jag gissar på att många av 360´ns problem beror på dålig DVD spelare, och dålig kylning. Dem har offrat prestandan och kylning för design. Dem ville ha japaner köpa 360´n, pga det fick dem inte plats med ordentlig kylning för grafikprocessorn. Och så säljer den ändå inte bra för det i japan. Synd för oss alla andra. Förhoppningsvis så släpper dem en ny version som är bättre designad än nu. Då köper jag en ny, eller så bygger jag en egen låda till min 360, och gör den till typ mini pc. Med grym kylning, vatten och 4 200mm fläktar!!

Sorry för ot.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Haha, bra summering. Har hela tiden tyckt samma sak. Jag väntar med ett köp tills värme problemet är fixat. 360:n vi har igång i spel butiken där jag jobbar gick sönder fem gånger under hösten av just värme utvecklingen. Tragiskt...

sorry för OT


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Haha, bra summering. Har hela tiden tyckt samma sak. Jag väntar med ett köp tills värme problemet är fixat. 360:n vi har igång i spel butiken där jag jobbar gick sönder fem gånger under hösten av just värme utvecklingen. Tragiskt...

sorry för OT

Men visst är de boxar som står ute i butiker inslutna i ett skyddande skal så att folk inte ska röra den? Vet inte hur det ser ut under eller så men kan tänka mig att det inte blir så bra luftflöde runt den. Rätta mig gärna då du med störta säkerhet vet hur de där ställen är konstruerade


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Detta såg ju ut som NFS2 till PC, kan iof varit dålig kvalite på filmen men ändå. Synd att de tagit bort de specifika hastighetsmätarna för varje bil, alla hade samma mätare, antagligen för att kunna klämma in allt på PS2:an.

Tycker själv att PC grafiken är bättre än både PS2 och X360, i alla fall med min rig :P.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Tycker själv att PC grafiken är bättre än både PS2 och X360, i alla fall med min rig :P.

inte illa att veta det om ett spel som inte släppts till PC än...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar