Stargate Worlds i intervjustolen

Inaktiv
Stargate Worlds i intervjustolen

stargÅte....

wheeeeeeeeeeeee
undrar hur dom lyckas med detta


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av FZ.se:

Det bekymmersamma arbetet med att färdigställa ett spel baserat på tv-serien Stargate (SG-1 gick som bekant i graven under utvecklingsperioden)

Huh? Vet att SG-1 serien slutar efter säsong 10 blir klar, men "gick i graven" är väl lite av ett överdrivande. Dom ska göra 2 långfilmer efter SG-1's avslutning (produktion börjar nu i vår på filmerna), samt en 3:e serie är i planerings-stadiet.

Personligen ser jag fram emot detta MMO.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Flakmonkey
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av FZ.se:

Det bekymmersamma arbetet med att färdigställa ett spel baserat på tv-serien Stargate (SG-1 gick som bekant i graven under utvecklingsperioden)

Huh? Vet att SG-1 serien slutar efter säsong 10 blir klar, men "gick i graven" är väl lite av ett överdrivande. Dom ska göra 2 långfilmer efter SG-1's avslutning (produktion börjar nu i vår på filmerna), samt en 3:e serie är i planerings-stadiet.

Personligen ser jag fram emot detta MMO.

Det syftar på att spelet som skulle baseras på SG-1 gick i graven, inte TV-serien

Medlem

Aha ok... isåfall skulle jag vilja säga att nyhetsartikeln på hemsidan var lite otydlig


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv

Zomg! Det ser intressant ut, speciellt faktumet att man får välja 2 olika sidor vilket banar väg för PvP. Plus att dess combat inte verkar vara det vanliga "Klicka på fienden och vänta på att den dör".

1
Skriv svar