Jagged Alliance 3D byter namn till Jazz: Hired Guns

Robot
Jagged Alliance 3D byter namn till Jazz: Hired Guns
Medlem
Jagged Alliance 3D byter namn till Jazz: Hired Guns

Hmmm har inte följt utvecklingen, men undra vad det var som strulade mellan utvecklaren och utgivaren? Hoppas bara att det inte var att utvecklaren inte klarade de krav som utgivaren hade och spelet kommer suga...


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Haha introduktionen till spelet på dess hemsida skvallrar om dess slutliga kvalitet månne ^^

"It’s the place where gather all the mercenary detachments, ready to dismember even the Evil One for a penny"

Medlem

Räcker väl med att läsa det nya namnet för att fatta att det är en flopp? Kan självklart ha fel men håller knappast andan.

Medlem

Lika bra det, vad man sett/hört av spelet så skulle det dra Jagged Alliance-seriens namn i smutsen ändå.

Ungefär som den mängd urusla XCOM-"uppföljare" som kommit.

Forcie, som drömmer om ett riktigt JA3 i 2D

Inaktiv

Jag tror knappast att det lär vara negativt för spelet att de bröt sig loss och gjorde klart det på egen hand.

Synd bara att man inte kan hoppas på att Bethesda gör samma sak med FO3.

Inaktiv

Hah, vad fan är detta för namn, sjuka grejer

Inaktiv
Skrivet av KazikluBey:

Jag tror knappast att det lär vara negativt för spelet att de bröt sig loss och gjorde klart det på egen hand.

Synd bara att man inte kan hoppas på att Bethesda gör samma sak med FO3.

Ja, Bethesda förtjänar inte det namnet!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Jagged Alliance väcker finfina minnen från fornstora dar... Kommer ni ihåg Ivan? Han som sa: jogga jogga jogga!

Skribent

Gus är hårdast i Jagged Alliance. Jag kommer ihåg när jag skulle spränga upp en vägg med min sista LAW i JA2 Wildfire. Just innan skottet brann av fick Gus syn på en sten varpå han vrålade Stuff! och min muspekare flyttades automatiskt till stenens position vilket gjorde att raketen missade väggen. Hysteriskt kul var det

Medlem

Jagged Alliance serien tillhör mina favoritspel och jag hoppas verkligen att detta inte påverkar den riktiga uppföljaren, Jagged Alliance 3, som också är under utveckling.

Medlem

Hehe, Hired Guns var ju en grym MP-skjutare/RPG till Amigan!


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

1
Skriv svar