Sverige först med ambassad i Second Life

Robot
Sverige först med ambassad i Second Life
Medlem
Sverige först med ambassad i Second Life

Woot! så varför behövs det i ett online spel?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

NEJ, nu kan alla furries få reda på hur man får medborgarskap i Sverige

Medlem
Skrivet av bullet tooth tony:

NEJ, nu kan alla furries få reda på hur man får medborgarskap i Sverige

Jag tror inte att det är många av dom som är intresserade av det ens, så du behöver inte oroa dig.
Dock så bor det redan en massa här.

Roligt initiativ. Second life börjar verkligen bli ett andra liv.

Inaktiv

Tycker att det är intressant initiativ. Mer symboliskt dock. Knappast så att du kommer kunna ansöka om medborgarskap i spelet.

Kul och harmlöst. I like.

Medlem

Meningslöst men lite kul ändå
Hur många aktiva spelare finns det i Second Life egentligen?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Second Life är så oerhört hypat trots att det har så få spelare i förhållande till andra spel.

Real Life är så mycket bättre. Det erbjuder meningsful PvP med riktiga konsekvenser och full loot.

Det är bara en fråga om tid innan SA invaderar ambassaden med massiva rosa dildos eller något liknande.

Medlem

Det enda tråkiga med Real Life är att spelarna startar med olika förutsättningar vilket gör det lite obalansarat i mitt tycke.

Man kan inte heller starta om med en ny karaktär vilket gör att det kan bli lite tråkigt i längden.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem
Skrivet av Fifty:

Det enda tråkiga med Real Life är att spelarna startar med olika förutsättningar vilket gör det lite obalansarat i mitt tycke.

Inaktiv

Är det svenska regeringen som håller i den eller endast ett par snubbar som gör det för eget intresse?

Inaktiv

Patetiskt. Varför ska de göra reklam för Second Life?

Medlem

haha, va ju lite kul!
Iaf så är det bra att man får upp ögonen för gaming världen! När får vi läsa spelnyheter i tidningen, bland sporten?

Inaktiv
Skrivet av skottet:

När får vi läsa spelnyheter i tidningen, bland sporten?

Förhoppningsvis aldrig


signatur

War never changes.

Medlem

I am protected.

Får diplomaterna E-munitet, månne?

Medlem
Skrivet av zaphiren:
Skrivet av skottet:

När får vi läsa spelnyheter i tidningen, bland sporten?

Förhoppningsvis aldrig

förhoppningsvis snart!
Eller jag kan godkänna om vi får en egen del i tidningen som heter "E-sport"

Skrivet av HoloDuke:

I am protected.

Får diplomaterna E-munitet, månne?

är det tillåtet att fuska då?

Medlem

Varför är alla så glada för second life?! Skulle vilja se mer om Entropia Universe, vilket är fan så mycket bättre.

Medlem

Är det någon som spelar Second life? Har inte hört talas om det förrän ganska nyligen. Kanske något för FZ att recensera?

Medlem

Second Life är typ ett online-spel med grafik ála -94 för desperata 40+:are

Medlem

Jag ska ta och prova lite Second Life. ^^

1
Skriv svar