Rainbow Six: Vegas uppdaterat

Robot
Medlem
Rainbow Six: Vegas uppdaterat

Changelog ?

Citat:

Overview
========
* Fixed PunkBuster client getting kicked after a change of map on the PunkBuster dedicated server.
* Fixed a problem when trying to re-join a server that the user has just left.
* Added all previously non-translated sections to the Engine localized files.
* Fixed looping sound issues in Multiplayer maps.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Eller hur!!! Detta spel är en stor skandal.

Inaktiv

Den säger: Old file not found, även fast jag har originalet, uppdaterat till 1.03.


signatur
Medlem

Funkar suveränt på 360


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

jag bara älskar liret! grymt skönt o köra coop! bra ljud tycket jag åh!

Medlem

Nån som har länk till changelog?

Medlem
Skrivet av aar88:

Den säger: Old file not found, även fast jag har originalet, uppdaterat till 1.03.

Samma här. Nollor som jobbar på ubi.

Medlem
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av aar88:

Den säger: Old file not found, även fast jag har originalet, uppdaterat till 1.03.

Samma här. Nollor som jobbar på ubi.

No-cd patch?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

FWF.Unleashed2k har släppt en 3dje parts patch till patchen nUBI släppte så folk åtminstone kan installera sk***n. Man blir lite lätt mörkrädd när man börjar tänka på hur dom sköter sina kunder egentligen. Folk är med all rätt ngt upprörda över det här. Plus att kicken mellan kartor och ljudbuggen tydligen fortfarande finns kvar även om det händer färre gånger nu.

Patch Notes:
Rainbow Six: Vegas v1.04 Patch Contents

================================================================================

Overview
========
* Fixed PunkBuster client getting kicked after a change of map on the PunkBuster dedicated server.
* Fixed a problem when trying to re-join a server that the user has just left.
* Added all previously non-translated sections to the Engine localized files.
* Fixed looping sound issues in Multiplayer maps.

Patch Fix (Install first)
http://www.unleashed2k.com/1.04/1.04fix.exe

Patch:
http://www.unleashed2k.com/1.04/rainbow_six_vegas_1.04.exe
or
http://patches.ubi.com/rainbow_six_vegas/rainbow_six_vegas_1....

Medlem
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av aar88:

Den säger: Old file not found, även fast jag har originalet, uppdaterat till 1.03.

Samma här. Nollor som jobbar på ubi.

Låt mig inte börja prata om deras support och brist på patchar till Splinter Cell: Chaos Theory och Double Agent... Katastrofalt.

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av aar88:

Den säger: Old file not found, även fast jag har originalet, uppdaterat till 1.03.

Samma här. Nollor som jobbar på ubi.

No-cd patch?

Nej. Helt rent. Antingen måste man installera om spelet och sen uppdatera eller köra en fix från tredje part (communityt). Värsta är att det fortfarande är lika buggit som tuggummi.

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]Funkar suveränt på 360

Kan ju vara för det är gjort för 360 och portat till PC, aldrig ett bra resultat!

Offtopic
FZ, ni borde fixa quote buggen när någon har [ ] i sitt namn


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

Nej jag hade ingen nocd-patch, men nu funkar det, var tvungen att återinstallera Vegas för att kunna patcha till 1.04. Weird. :S


signatur
Medlem

är det bara jag som spelar det felfritt? aldrig råkat ut för konstiga buggar när ja lirat online, jo en gång när jag inte kunde skjuta en kille fast ja mata 4mag me pistolen i skallen på han.. va pga av lag eller nått mysko..
enda störande bugg jag haft är alt tab krashen..
annars flyter det gött!

börjar bli en bf2 klago greja nu igen tycker jag..
alldeles utmärkt att dom släpper snabba patchar, fixar ju lite iaf åtgången.. måst säga att överlag är det mycket bra omgjort från konsole till pc.

det jag saknar nu är lite modverktyg o sdk så e ja nöjd!

Medlem

Ja, det är nog bara du Richiraptor. För det funkar fan inte acceptablet för mig.


signatur
Skrivet av Richiraptor:

är det bara jag som spelar det felfritt? aldrig råkat ut för konstiga buggar när ja lirat online, jo en gång när jag inte kunde skjuta en kille fast ja mata 4mag me pistolen i skallen på han.. va pga av lag eller nått mysko..
enda störande bugg jag haft är alt tab krashen..
annars flyter det gött!

börjar bli en bf2 klago greja nu igen tycker jag..
alldeles utmärkt att dom släpper snabba patchar, fixar ju lite iaf åtgången.. måst säga att överlag är det mycket bra omgjort från konsole till pc.

det jag saknar nu är lite modverktyg o sdk så e ja nöjd!

Håller med, det har blivit på modet att bara klaga hela tiden! Funkar för mig med.


signatur
Medlem
Skrivet av Richiraptor:

är det bara jag som spelar det felfritt? aldrig råkat ut för konstiga buggar när ja lirat online, jo en gång när jag inte kunde skjuta en kille fast ja mata 4mag me pistolen i skallen på han.. va pga av lag eller nått mysko..
enda störande bugg jag haft är alt tab krashen..
annars flyter det gött!

DU kanske inte har stött på ett problem, men du är inte ensam om att spela Vegas

Skrivet av Richiraptor:

börjar bli en bf2 klago greja nu igen tycker jag..
alldeles utmärkt att dom släpper snabba patchar, fixar ju lite iaf åtgången.. måst säga att överlag är det mycket bra omgjort från konsole till pc.

Vet ej hur det är med pc-versionen, men 360-versionen har sin beskärda del av buggar. Ljud-loop-grejen som de har sagt sig fixa några gånger nu, texturer som inte laddas korrekt, map-glitches osv. osv.

Bara för att man klagar så "hakar man inte på bf2-trenden". Det finns problem.

Skrivet av dofilusåkaffe:

Håller med, det har blivit på modet att bara klaga hela tiden! Funkar för mig med.

Vad kul att det fungerar för dig... Lägg då ner det här klaga-trend-skitsnacket and mind your own business, tack.

Inaktiv

Det funkar att installera patchen för dom som inte lirat Mp dagen innan patchen kom ut. Det kom en ny PB uppdatering då och det är dom filerna som ställer till det. Finns en fix som en tredje person gjort se mitt tidigare inlägg som löser problemet. Och Richiraptor och dofilusåkaffe måste nog påstå att om ni inte upplevt problem online så kan ni nog inte lirat speciellt mycket, good 4 u iofs.

Medlem

en sak med det här ljud buggen, alla ni som råkat ut för den. är det i sp eller mp ni får det? om det är bara mp undrar jag va ni har för linor, vissa har sagt att det är pga lagg som det hänger sig. och den andra frågan. kör ni med inbyggt ljudkort? (ljudkort på moderkortet)

jag kör med x-fi platinum, ebda ljud buggen jag har haft är att vissa effekter försvinner när jag är spectator.

Inaktiv

Tja råkade ut för repljudbuggen senast igår, spelade på en server som står i Uddevalla på en bra lina 8 mil från mig i Gbg, det var 8 pers inne alla svenskar och jag har 24/1 comhem lina. Så visst möjligt att det är pga lagg men knappast troligt. Har förövrigt ett audigy 2 kort.

Medlem
Skrivet av Huddex.vU:

Tja råkade ut för repljudbuggen senast igår, spelade på en server som står i Uddevalla på en bra lina 8 mil från mig i Gbg, det var 8 pers inne alla svenskar och jag har 24/1 comhem lina. Så visst möjligt att det är pga lagg men knappast troligt. Har förövrigt ett audigy 2 kort.

appro på svensk server.

finns det nå svenska dedicated vegas servrar? har än inte hittat nån, iofs ha jag inte letat
isf give me ip

1
Skriv svar