Force Feedback till Playstation 3 trots allt?

Robot
Force Feedback till Playstation 3 trots allt?
Medlem
Force Feedback till Playstation 3 trots allt?

Nice!


signatur

AMD Athlon 64 3500+ | 1024 GB ram 400mhz | Geforce 7800 GS 440/1550Mhz |

Medlem

Let's get ready to rumble!


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Inaktiv

tar 1 steg frammåt och två steg bakåt.

Medlem

"klassiskt rumblepack som sätts in i USB-porten på din Sixaxis-kontroll."

lol, rumble till nintendo 64 någon?

Inaktiv

hahah rumblepack '07

Medlem

Gif mi FF ratt plz!


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Flakmonkey
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

"klassiskt rumblepack som sätts in i USB-porten på din Sixaxis-kontroll."

lol, rumble till nintendo 64 någon?

Rumblepack till dreamcast ska det ju var å sen deras minneskort med ett minispel på ^^

Medlem

Trevligt, då är ett argument för Sonys smutskastare borta

Inaktiv

Det enda "argumentet" jag har är priset. Jag kör på min PS2 tills priset har gått ner.

Hehe, köpte PS2 häromdagen, 1190:-

Får väl vänta tills PS3 ligger på dödsbädden för att ha råd med den :-\

Inaktiv

Tror dock inte att de flesta spel kommer stödja rumble, då Sony "bestämmt" att spelen skall utvecklas till SixAxis kontrollen, som saknar rumble. Det var iaf en av anledningarna som sas när det blev känt att rattarna skulle sakna rumble...

Flakmonkey
Skrivet av Picke:

Tror dock inte att de flesta spel kommer stödja rumble, då Sony "bestämmt" att spelen skall utvecklas till SixAxis kontrollen, som saknar rumble. Det var iaf en av anledningarna som sas när det blev känt att rattarna skulle sakna rumble...

Force Feedback fungerar i tex NFS: Carbon och GTHD om man har en tredjepartsratt från tex Logitech (vanlig USB fungerar ju)... inte kunnat testa själva iom att jag inte äger en PS3a, men det känns inte alltför troligt att folk bara skulle hitta på det

Medlem
Skrivet av Isaz:

Det enda "argumentet" jag har är priset. Jag kör på min PS2 tills priset har gått ner.

Hehe, köpte PS2 häromdagen, 1190:-

Får väl vänta tills PS3 ligger på dödsbädden för att ha råd med den :-\

Hehe gjorde samma sak, fick hem en PS2 igår:heart:, kommer dröja bra länge innan jag skaffar mig en PS3 ändå.

Medlem

ja man kanske skulle köpa sig en tredje ps2a så man har några ilager ifall mitt äldsta skulle gå sönder

collt med force feedback även till ps 3


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar