Infernal framflyttat

Robot
Medlem
Infernal framflyttat

Ovanligt att dom flyttar fram datumet?

Jag blir nog mer shockad om nån skulle dra ur sig "Vi ska släppa det före utsatt tid!"

Inaktiv

Baserat på demot tyckte jag spelet var ganska klart, har spelat betydligt sämre TPS än det där.
Om de verkligen fortsätter utveckla spelet i några månader till kan det mycket väl vara ett toppen-spel när det kommer ut.

Medlem

Tyckte demon var skräp.
Urkass musik, fula menyer och en keffa rippar från Max Payne gör att den toppar "10 spel som INTE ska köpas".

Inaktiv

Jag tyckte designen på menyerna var fräsch. Håller med om att musiken var ganska kass, åtminstone hårdrocken som spelas så fort det blir strid.
Sen att den rippar från Max Payne, vad syftar du på? Att man i tredje person skjuter på andra? Eller att man kan kasta sig åt sidorna? För nån bullet-time finns ju inte, om du inte räknar teleporteringen vilket i sig är en stor utveckling från Max Payne. Jag hade roligare med andra banan i det här demot än varenda bana i Max Payne 2.

Medlem

Inte var det nån rip-off på Max Payne inte... Det var inte alltför bra, godkänt, musiken sög vilket ni redan påpekat... Grafiken var sjysst, lite sega kontroller och för lätt, men man kan väl testa och tanka...

1
Skriv svar