Sacred 2 filmat

Medlem
Sacred 2 filmat

Ser oväntat bra ut fast hoppas att man kan zooma ut MYCKET mer än så. Ja ja ett sepl till att skaffa.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

det ser ut som en dålig klon av titan quest.

Medlem

Jag tyckte dock att Sacred var ett mer underhållande spel än Titan quest. Kan bli helt okej!

Medlem

Håller då på testa 1an just nu för att gjöra lite research.

Inaktiv

Sacred var definitivt ett skönare lir än TQ, kanske kan bli fest det här. La ner Sacred ungefär samtidigt som det var färdigpatchat, må hända har de lärt sig sin läxa.


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Inaktiv

Sacred var eller är ett riktigt bra spel. 2an ser ut som ett givet köp.

Medlem

Sacred 1 var kul, men väldigt enformigt som fick mig att tröttna relativt snabbt. Dessutom valde jag Battlemage som inte blir bra förens runt mycket sena levels. En kompis tog Gladiator och kom 30% längre trots att jag var en vecka före.

Nej jag är inte urkass!

Inaktiv
Skrivet av Svenpa:

Sacred 1 var kul, men väldigt enformigt som fick mig att tröttna relativt snabbt. Dessutom valde jag Battlemage som inte blir bra förens runt mycket sena levels. En kompis tog Gladiator och kom 30% längre trots att jag var en vecka före.

Nej jag är inte urkass!

Jag valde också BattleMage som min första char. Det var tufft i början. Samma sak med Wood Elf har jag för mig. Stora problem med att överleva i början.

1
Skriv svar