Doug Lombardi snackar Steam

Robot
Inaktiv
Doug Lombardi snackar Steam
Skrivet av Doug Lombardi:

It's unclear that a final "ultimate vision" will present itself as we tend to continually iterate on our products as new capabilities are enabled.

Innan de har support för andra OS än Windows så kan de knappast kalla någon version av Steam för ultimate, i min värld alltså...


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

Han kallar inte steam för "ultimate" i det citatet heller...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Han kallar inte steam för "ultimate" i det citatet heller...

I Citated du hänvisar till där han kommenterar ett citat av doug, så är det också omöjligt att utskilja ett citat där han påstår det.

Inaktiv
Skrivet av Fik0n:
Skrivet av Wardancer:

Han kallar inte steam för "ultimate" i det citatet heller...

I Citated du hänvisar till där han kommenterar ett citat av doug, så är det också omöjligt att utskilja ett citat där han påstår det.

Precis, tanken var att min post skulle fungera som ett litet tips på vägen mot ett "ultimate" Steam. Men jag tror inte Doug kommer att läsa den så det kvittar.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

Jag gillar Steam.
Önska att alla spel jag spelar kördes via Steam!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Skägg.
10 Chambers

Jag är också ett fan av teknik som låter mig tanka ner mina köpta spel till vilken dator som helst.


signatur
Medlem

Steam för segern. Mer sånt!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jo, Steam har faktiskt blivit rätt lyckat... Behöver inte rota fram alla mina cd-skivor och nycklar och tjafs.
Det är bara att tanka...

Lite störigt är det dock ibland, när man endast kommer upp i 200-300kb/s eller mindre...


signatur
1
Skriv svar