Xbox 360- och PC-ägare spelar tillsammans i Conan?

Robot
Xbox 360- och PC-ägare spelar tillsammans i Conan?
Medlem
Xbox 360- och PC-ägare spelar tillsammans i Conan?

Men bara om du har Vista...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Hmm ska spelet ha inbyggt voice chat för parties då för både xbox och pc? Finns rätt mycket som måste gås igenom dock för att det ska bli balanserat, speciellt då Conan verkar ha rätt mycket PvP


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Dags att släppa trådlöst tangentbord till 360:n isf, tycker jag.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Spelet kommer inte till xboxen förren minst ett halv år efter att den släppt till PC. Hoppas bara de itne förenklar stridssystemet tex så den passar till handkontrollen så man kan bara vända sig i 8 riktningar typ :D. Så konsollirare får gärna vara med så länge vi slipper konsolanpassade grejer i PC-versionen.

Medlem

Ser ut att ha ett relativt anpassat stridsystem för handkontroller redan iom att utvecklaren på flera filmer själv spelat med en xbox-kontroll i striderna. Om man nu har några direkta fördelar som PC-spelare vet jag inte men närstriderna verkar ganska långsamma och såg mest ut som ett svärdsvingarspel med combos etc i tredjepersonsperspektiv. Borde ju vilken xbox-lirare som helst klara av. Avståndsvapen och spells vettetusan hur det blir med dock.

Inaktiv

Finns ju redan nu adaptrar för att spelat med mus och tangent till 360n - not supported by MS - så klart

http://www.xcm.cc/xcm_xfps_360.htm

Medlem

Vista for the win!..................... NOT!

*kramar sitt XP*

Inaktiv

Kommer väl gå att lira utan Vista eller?


signatur

War never changes.

Så länge de inte gimpar PC-versionen är jag nöjd. Men detta och hela Xbox-grejen i allmänhet ger hemska flashbacks till det hemska öde som Dreamfall drabbades av...

1
Skriv svar