Sega Racing Studio: "Tilten i Sixaxis är skräp"

Robot
Sega Racing Studio: "Tilten i Sixaxis är skräp"
Medlem
Sega Racing Studio: "Tilten i Sixaxis är skräp"

Ja du, nu är jag ännu mer garanterad att jag itne ska köpa ett ps3.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Medlem

Hoppas ni är sarkastiska för annars har ni inte mycket att komma med...

Will there be tilt control?

Guy Wilday: Yes, tilt control will be included - it's not difficult to do. Fundamentally, though, the whole tilt control thing is rubbish... it's no compensation for rumble.

Hur mycket säger ovanstående? Nada...<gäspar> Killen vill ju bara att handkontrollen ska skaka... jissess.... Topicen luktar anti PS3 propaganda dessutom. Och ja jag kommer köpa en PS3.

Medlem
Skrivet av Coretx:

Topicen luktar anti PS3 propaganda

Vad skulle ha varit en bättre rubrik? Rubriken säger exakt det som Herr Willday säger, just att den är skräp och det är det nyheten handlar om.

Jag har aldrig varit någon större beundrare av Playstation-kontrollerna p.g.a. att de är så små. Att plocka bort rumble-funktionen, som jag egentligen tycker är den enda positiva egenskapen med kontrollerna, är i men mening helt idiotiskt och att ersätta det med en funktionen som mest känns som ett snabbt ihopplock är ju bara ännu värre.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Cortex hur kan du missuppfatta "the whole tilt control thing is rubbish"? Han säger ganska tydligt att den är skräp. Och sluta med alla paranoida kommentarer om att FZ hatar PS3, eller FZ föredrar Wii osv. Inga av dem stämmer. FZ älskar spel.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Det är rätt stor skillnad på "the tilt function is rubbish" och "the whole tilt control thing is rubbish"...


signatur

Cogito cogito ergo cogito sum.

Medlem

Skulle ju lika gärna kunna gälla Wii också. Eftersom han säger "The WHOLE tilt control thing.." My 2C.

Medlem

Tilt funktionen är skit för racing spel då det blir mer känsla med rumble, kanske är så han menar. Men i rätt spel tror jag den kommer att funka mycket bra.


signatur

iPod <3 ER-4p

Medlem

......detta är en persons åsikt om att han inte gillar tilt funktionen och att den inte kan ersätta rumble funktionen. Och precis som den individen har rätt till sin åsikt så har jag rätt till min. Jag har inte ens provat kontrollen, kanske kommer inte jag heller gilla den eller så älskar jag den. Det kommer ploppa upp gott om kontroller till PS3 för den som inte är nöjd med den som medföljer. MEN jag tänker åtminstone inte yttra mig mer om PS3 förräns jag har använt den minst 1 månad... Om en person dissar en film som jag ser framemot att se så inte f-n stoppar det mig från att gå och se den...
((ok dumt att skriva topicen luktade anti propaganda, vet att folk på FZ gillar PS3 ))
Peace..

1
Skriv svar