Klipp från ny Mortal Kombat-film?

Robot
Klipp från ny Mortal Kombat-film?
Medlem
Klipp från ny Mortal Kombat-film?

Hoppas de blir en riktig film, kan göra så man kanske glömmer de andra haha


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

pfft, gamla var ju kick-ass haha

Medlem

hahaha OM man var blind o döv kanske hahaha
nä men tror de realistiska vinklingen de kör på kommer bli bra, eller?


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Att göra film på beat em up spel är så misslyckat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ohhhh! Niiiiice! Hoppas att de faktiskt kan slåss i den här filmen också. Enda som kunde slåss i orginalet var ju Scorpion, Sub-Zero och Reptile. Av Johnny Cash att dömma i trailer kan dock de "goda" inte slåss enligt god Mortal Kombat-sed xD

Ser i fram mot filmen vilket som!

Medlem

Vart var Theme sången? går inte ha mortal kombat utan den

Medlem

Ohhh vill se nu!!!

Medlem

Detta kan bli intressant, tror nästan ja ska ta å kolla på nån av de gamla filmerna

Medlem

Jag hoppas verkligen att detta är en "trailer" av rebooten av Mortal Kombat som Warner Bros har planerat. Sen att Seven of Nine är Sonya Blade är bara mer win.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Damn, Johnny Cage som var min favorit.

Medlem
Medlem
Skrivet av Sebovich:

Damn, Johnny Cage som var min favorit.

Min med.

Medlem

Sub-Zero och Scorpio är mina favorit karaktärer i spelen, lika så i filmerna... vill ha denna filmen nuuuuuu

Medlem

http://kotaku.com/5558850/that-mortal-kombat-trailer-jeri-rya...

"Okay, so... Mortal Kombat," she tweets. "It's not a game trailer. Actually was made for the director to sell WB on his vision for a reimagined MK film."


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem
Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Att göra film på beat em up spel är så misslyckat.

Det går faktiskt att göra bra om man verkligen vill och har kunskap. Ta t.ex. detta "fan made" klipp http://www.youtube.com/watch?v=h2ZXSzaUIBQ

Om man bortser från de småruttna effekterna så skulle det kunna bli riktigt bra...

Medlem

Lär nog inte få lika många Oscars som Avatar, men om man blir sugen på lite våldsporr någongång så ser det ut att kunna bli ett bra alternativ. Skön stämning i trailern.

Det enda man saknade var musiken. Klassisk.

Medlem

Sedan när blev Reptile en fat ass till seriemördare med en ovanlig hudsjukdom? och whats up med Scorpions ögon? Inte mycket att hänga i granen som hängivet MK fan men man får väl hoppas att Warner bestämmer sig för att göra en film trots allt.

Skrivet av ne0m:

Sedan när blev Reptile en fat ass till seriemördare med en ovanlig hudsjukdom? och whats up med Scorpions ögon? Inte mycket att hänga i granen som hängivet MK fan

Ska det bli en "seriös" film på det här sättet så måste dom ju ta ut svängarna lite ...
Bättre det här än att Reptile är nån muppig leguan som gör sig osynlig.
Hoppas spelet får sig en "realistiskare" överhalning också.

Btw var inte Scorpion o Sub-Zero Bröder? och i såna fall hade dom en tredje bror alltså..


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Noob Saibot ftw.

Medlem

Mortal Kombat: Rebirth
heter denna.

Medlem

Verkar vara hur tufft som helst, nya tolkningar (t.ex. som man gjorde med Batman Begins) av gammalt material är ofta spännande...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Psycho_Mantis:

Sen att Seven of Nine är Sonya Blade är bara mer win.

Åja, riktigt het är hon!
Synd på Johnny Cage bara, även jag hade honom som favoritkaraktär när jag var liten.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
1
Skriv svar