Kid Icarus och Ocarina of Time på Virtual Console

Robot
Medlem
Kid Icarus och Ocarina of Time på Virtual Console

Kid Icarus - Nu blir många glada.

OOT finns ju i hur många efterversioner som hellst.

Medlem

Tycker det verkar som om Nintendo ger ut alla storspel till VC för snabbt, mot årets slut kanske de inte har något intressant kvar att erbjuda..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Skägg.
10 Chambers

Såg också att Snes-liret Zombies Ate my Neighburs kommer inom kort. Tokskoj i coop.


signatur
Medlem

Oj! Ocarina of Time förväntade jag mig inte förens till sommaren som tidigast.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem
Skrivet av spiken:

Såg också att Snes-liret Zombies Ate my Neighburs kommer inom kort. Tokskoj i coop.

Oj oj oj, detta har jag missat. Kommer bli underbart, alldeles för länge sedan man njöt av detta underbara lir


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Inaktiv

Kommer köpa Ocarina of Time så fort jag klarat ut Twilight Princess. Trodde faktiskt vi skulle få A Link to the Past innan, vilket jänkarna redan har, men jag klagar inte!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Hmm, finns det n64-kontroller att skaffa till wii? Eller hur ska man lira Zelda?
Jag är nog mer sugen på A Link to the past iofs. Men min Connect24 vill inte funka som jag vill. Jävla trådlösa kisset kopplar ner mig när jag ska uppdatera firmware hela tiden. :/

Medlem

Kid Icarus.... ahh... minnen. Älskade det spelet.

Medlem
Skrivet av cribba:

Tycker det verkar som om Nintendo ger ut alla storspel till VC för snabbt, mot årets slut kanske de inte har något intressant kvar att erbjuda..

Det är väl väl så det ska vara med VC bra med stort utbud redan vid start än att behöva vänta på att få köpa något av spelen på VC. Bra val av Nintendo

Medlem
Skrivet av raslon:

Hmm, finns det n64-kontroller att skaffa till wii? Eller hur ska man lira Zelda?

Tror att du kan köra Zelda med Gamecube handkontroller. Eller så är det att man skaffar
den andra Wii kontrollen som finns o köpa.

Medlem

Ah, jo var inne på Webhallen och såg. Fick igång mitt Wii Shopping Channel också. Suttit och lirar Zelda 1 i nån timma nu. Jäkla svårt att styra i det spelet.

Medlem

Ungefär hur mycket är 1000 points i Svenska Kronor?


signatur

NinjaSkitz.

Medlem
Skrivet av Skitz:

Ungefär hur mycket är 1000 points i Svenska Kronor?

Dela på tio så blir det ungefär rätt.

Inaktiv

92.97kr om du köper poängen från Virtual Console-menyn. Dyrare om du köper i butik.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

Jag har ett personligt vendetta mot Kid Icarus. Jag klarade aldrig det där spelet! Nu ska jag få min revansch!

1
Skriv svar