Unreal Tournament III filmat
Såg riktigt kul ut, grym bana.
Noterade bara två saker ang vapnen. Flakens skott ser konstiga ut, inte metalliskt som nu utan mer som lysande tussar. Det andra var rocket l. vars animation inte var fullständig. Så som jag fattade det så skall dom där klykorna som roterar ta en raket ur magasinet, rotera så att nästa kan ta en raket etc, men man såg aldrig en raket i klykorna. Aja, det kommer säkert.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
nån som har nån aning om när liret släpps?
är inte så insatt i UT/quake världen. vad innäbär dodgejump?
svårt att förklara, men typ. Du dubbeltrycker på knappen som du går åt ett håll med för att göra ett snabbt steg eller hopp för att undvika skott. Blir du duktig på det, kan du använda det att röra dig omkring på banorna mycket snabbare och effektivare. Försök hitta Nosnos film om hur man gör det eller titta typ på ut filmen Finnish It så ser du skillnaden i rörelserna på denna film och ut 2004.
Tänk dig ett quake bunnyjumping genom hela banan. Fast lite annorlunda och ballare
Nämen!
kollade nu.
gillar det inte, inte vad man får se iallafall.
Det verkar vara mera anpassat till den amerikanska stilen, dvs fragga 90, defence 10.
vart är rörelse friheten?
det såg i stort sett exakt ut som ett quake spel
du rör dig snabbt, men du kan bara välja på asdw hållen, oh jag och en liten liiten dodge.
ser stelt ut.
Det jag gillar med UT2kx man kan hoppa runt och leka, nu verkar det bli, gå på marken och försök spela som en qukare.
men men, får hoppas det var en skit dålig spelare man fick se köra.
R.I.P The_maxx
Dodgejump finns kvar, gå till http://download.levitation-gaming.com/?action=download&fileid... och ladda ner ut3_dm_ctf_vid_gv.com.ut_640x360.rar så syns det i andra delen att han gör det hela tiden.
Dodgejump != dodge.... bara så att alla är på det klara med det
kollade nu.
gillar det inte, inte vad man får se iallafall.
Det verkar vara mera anpassat till den amerikanska stilen, dvs fragga 90, defence 10.
ja, blir det så så jublar jag. Vill bara spy när jag tänker på UT2004:s tråklångskottsfajter. Sen och se fatality springa bakåt med skölden uppe 3 varv på Antalus, det var ju jävligt kul i längden.
Jag hoppas dom har gjort walldodges och dubbelhoppen användbara. Kan bli riktigt kul det här tror jag med bra maps (vilket var mycket lättare göra i UT99).
once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.
vart är rörelse friheten?
det såg i stort sett exakt ut som ett quake spel
du rör dig snabbt, men du kan bara välja på asdw hållen, oh jag och en liten liiten dodge.
ser stelt ut.
Det jag gillar med UT2kx man kan hoppa runt och leka, nu verkar det bli, gå på marken och försök spela som en qukare.
men men, får hoppas det var en skit dålig spelare man fick se köra.
Men herregud det där var väl det dummaste jag någonsin läst, "som en quakare".
1. Just det du beskrev är ju som Unreal och Unreal Tournament 99, alltså så är det Epic som skapade hur man rör sig INNAN ut2k3/4 vilket att skulle snarare vara att du får kuta runt och röra dig som en UT'are. Quake har inget med saken att göra, Där dodgejumpar man och bygger upp fart, i UT är farten konstant utom när du dodgar.
2. Du kan göra väldigt mycket med bara en singledodge utan hopp. Ta och titta på lite ut99 filmer så kommer du se att det inte är så stelt som man kan tro. (tror även dubbeljump kommer vara med) men inte dodgejump.