AMD demonstrerar ny grafik med Dice

Robot
Inaktiv
AMD demonstrerar ny grafik med Dice

kan man få se bilder eller filmer från demonstrationen?

Medlem

Demonstrationen har inte varit än. Se infon som är länkat i nyheten.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

hehe lustigt som vanligt att man tipsat om det här för 5-6 dagar sen o tipset kommer in från nån annan senare o fastnar..

av nyfikenhet hur många nyhets tips får fz om dagen?

Medlem

Frostbite-motorn ser mycket lovande ut, hoppas bara den fungerar väl även i multiplayer på PC så väl som i SP på konsoler.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Richiraptor:

hehe lustigt som vanligt att man tipsat om det här för 5-6 dagar sen o tipset kommer in från nån annan senare o fastnar..

av nyfikenhet hur många nyhets tips får fz om dagen?

Vi får ett gäng, och ibland hinner vi knappt se över mailen. När vi sedan ser något som ser intressant ut kan det mycket väl vara det senaste som har skickats om samma sak.

Vi är väldigt tacksamma för alla tips vi får, så även om du inte får ett tack så hoppas jag att du fortsätter att skicka in stoff.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Richiraptor:

hehe lustigt som vanligt att man tipsat om det här för 5-6 dagar sen o tipset kommer in från nån annan senare o fastnar..

av nyfikenhet hur många nyhets tips får fz om dagen?

Vi får ett gäng, och ibland hinner vi knappt se över mailen. När vi sedan ser något som ser intressant ut kan det mycket väl vara det senaste som har skickats om samma sak.

Vi är väldigt tacksamma för alla tips vi får, så även om du inte får ett tack så hoppas jag att du fortsätter att skicka in stoff.

inge sura miner här inte
tycker det e lite synd att vissa nyheter går till fallo ibland.. men då kanske ni sku få aftonbladet status om ni sku ta med allt
"Carola spelade mario som liten" hehe

angånde tråden: man får hoppas att bf spelen får en rejäl skjuts i grafiken med frostbite motorn. ser ju lovande ut iaf..

Inaktiv

när kommer battlefield 3 då? inga andra spel använder bf2-motorn va? eller är inte det dices motor?

Medlem

Så vitt jag vet så använder inget annat spel BF2-motorn förutom BF2 och BF2142. Frostbite däremot har likheter med Unreal-motorerna och kommer säkert locka utvecklare, speciellt då miljön är helt förstörbar. Frostbite är helt klart en intressant motor med många förutsättningar, kan knappt vänta till demonstrationen

Redaktör
Skrivet av Richiraptor:

av nyfikenhet hur många nyhets tips får fz om dagen?

Jag har just återvänt från tre dagars ledighet, hade omkring 130 mejl i inkorgen. Är inte representativt för alla nyhetsplitare, men det säger i alla fall en del om varför tipstacken inte alltid går ut till rätt person. Ha överseende och fortsätt för allt i världen att hålla oss uppdaterade - vi är djupt tacksamma för alla tips.


signatur
Medlem

Det är väl lika bra att jag infliker med standard "ELAKA EA DICE PENGAUTUSGARE!!!!!!! USCH OCH FY!!!!". Så nu har vi det avklarat i den här nyheten, då kan vi fortsätta med att kommentera nyheten.

Riktigt häftigt tycker jag att det är!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Detta ser riktigt kul ut.

Inaktiv
Skrivet av warh0g:

Det är väl lika bra att jag infliker med standard "ELAKA EA DICE PENGAUTUSGARE!!!!!!! USCH OCH FY!!!!". Så nu har vi det avklarat i den här nyheten, då kan vi fortsätta med att kommentera nyheten.

Riktigt häftigt tycker jag att det är!

Inaktiv

[quote=warh0g]Det är väl lika bra att jag infliker med standard "ELAKA EA DICE PENGAUTUSGARE!!!!!!! USCH OCH FY!!!!".quote]
kunde inte ha sagt de bättre själv 8)

1
Skriv svar