Ny film från Skate

Robot
Medlem
Ny film från Skate

Ehm? Denna film kom väl för någon vecka sedan, och det var en nyhet hör då också?

Medlem

Det här gav jag nyhets-tips om för "jättelänge" sen (för typ 1 vecka sen) från Kotaku's sida.

Det verkar som ni skiter i att läsa nyhetstipsen som skickas in och väljer att själva hitta materialet.

Rätt onödigt då att ha "Tipsa oss!"-länken när ni endå inte läser vad som skickas in därifrån.

Rätta mig gärna om jag har fel.

Skägg.
10 Chambers

Jag rättar dig gärna för du har fel

Som vi nämnt tidigare får vi in massor av tipsmail och ibland händer det att nyhetsplitaren helt enkelt missar att glo igenom alla. Sen kan det hända att samma skribent stöter på nyheten på annat håll, tycker det verkar intressant och skriver en nyhet om det. Min poäng är att vi aldrig medvetet väljer att dissa tipsen, för att på något sätt få det att framstå att vi har hittat informationen själva. Används ett tips, får personen ett tipstack.

När det är förklarat vill jag också säga att vi är enormt tacksamma för alla tips, så tveka inte att skicka in saker i framtiden.


signatur
Medlem

Tycker det såg ut som man tappade farten ganska snabbt efter tricken vilket kanske är lite verkligare men också lite tråkigare..

Inaktiv
Skrivet av mogvard:

Tycker det såg ut som man tappade farten ganska snabbt efter tricken vilket kanske är lite verkligare men också lite tråkigare..

du tappar inte fart om du landar rätt...

Inaktiv

lite jerky animationer efter varje trick....kunde dom inte fått in lite flow där...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Hoppas på skön musik, jag menar.. vad vore thps spelen utan sin sköna musik? ;o!

Inaktiv

Wow! Väldigt nyskapande!

1
Skriv svar