Rainbow Six: Vegas uppdateras

Robot
Medlem
Rainbow Six: Vegas uppdateras

På tiden säger jag..

Medlem

bra att de tar hand om spelet, tycker det är mycket underhållande. Dock får jag inte igång mitt nyinköpta Splinter Cell, när jag startar det hoppar det ut till skrivbordet lika fort... självklart kör man med senaste uppdateringen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fixed the sound loop on weapons.

Jag vägrar att tro på detta.

SMGs are now less lethal at long ranges. The damage they do at long range has been reduced in order to bring them more in line with how this type of gun should behave. SMGs remain very lethal at short to medium range.

Mycket bra... Är trött på MP7/9-snipers.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

bra att de tar hand om spelet, tycker det är mycket underhållande. Dock får jag inte igång mitt nyinköpta Splinter Cell, när jag startar det hoppar det ut till skrivbordet lika fort... självklart kör man med senaste uppdateringen.

Finns inge skrivbord på 360???
Ingen patch till pc...kanske inte ens nånsin kommer någon, enligt forumet på ubisoft...

Medlem

Tycker inte att de har gjort det jag har haft detta spel på 360 sen dagen det släpptes och det har hittils bara släppts 2 patchar. Buggar som funnits sen dag ett har blvivit fixade i denna patch. Sen att de snart släpper nya banor som kostar gör inte saken bättre. Detta spel har sålt grymt bra då kan man bjussa på nya. Men iaf bra att den äntligen kom !

Medlem

Missa inte att patchen är till 360, INTE PC. Skönt att de uppdaterar... även om det tog ett tag.

Medlem
Skrivet av Sgt.Romeo:
Skrivet av redmac:

bra att de tar hand om spelet, tycker det är mycket underhållande. Dock får jag inte igång mitt nyinköpta Splinter Cell, när jag startar det hoppar det ut till skrivbordet lika fort... självklart kör man med senaste uppdateringen.

Finns inge skrivbord på 360???
Ingen patch till pc...kanske inte ens nånsin kommer någon, enligt forumet på ubisoft...

finns ett par patchar till rainbowsix för PC, dock menar jag splinter cell till datorn som jag har problem med.

sedan läste jag fel på nyheten, då jag trodde det var en ny patch till PC varianten.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Om dom ordnat ljudloopen så blir det väl första spelet i serien där man slipper den helt


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av Sgt.Romeo:
Skrivet av redmac:

bra att de tar hand om spelet, tycker det är mycket underhållande. Dock får jag inte igång mitt nyinköpta Splinter Cell, när jag startar det hoppar det ut till skrivbordet lika fort... självklart kör man med senaste uppdateringen.

Finns inge skrivbord på 360???
Ingen patch till pc...kanske inte ens nånsin kommer någon, enligt forumet på ubisoft...

finns ett par patchar till rainbowsix för PC, dock menar jag splinter cell till datorn som jag har problem med.

sedan läste jag fel på nyheten, då jag trodde det var en ny patch till PC varianten.

Ja just det, jag fick det bakom foten jag med...trodde du menade vegas. Nya splinter har jag oxå probs med, till PC.

1
Skriv svar