Motorstorm Behind the scenes del fem

Robot
Medlem
Motorstorm Behind the scenes del fem

Intressant. Förövrigt tycker jag mycket om att kunna titta på flash-filmer snabbt och enkelt istället för att ladda ner dom (där har ni gjort något jättebra).

Medlem
Medlem

Jo flashfilm stödet är något av det bästa som hänt på FZ. Underbart smidigt att se på trailers och dylikt. Dessutom utan all denna reklam de flesta andra sidor med liknande funktioner har, samt att det går riktigt fort att ladda ner och se filmerna, behöver aldrig vänta.

Ontopic: Motorstorm ser riktigt kul ut, och om det dessutom stöder splitscreen så skulle det kunna bli en fullträff för PS3


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Vill minnas att det inte stödjer splitscreen, tyvärr. Av de recesioner jag läst så är det ett bra spel, som tyvärr är för litet. De få banor som finns (8st) har man kört efter typ 2h och sen finns det inte så mycket mer, dock ska det vara riktigt kul att spela så länge det håller.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

tjo!!!

Tråkigt nog stödjer det bara 720p,blev lite besviken när jag såg det,så det skippar jag nog.:O

Avstängd

Mycket snack och lite verkstad om ni frågar mig. En kille sa att hårtvaran inte var en begränsning, Nej, ok släng in splitscreen + 1080p då. Sen ett seriöst singelplayerläge och mycket mer options överlag. Detta måste vara det mest nerstrippade racingspel på länge. (Ja jag har spelet det!)

Medlem

Varför tror ni att dom skickar ut små teasers så här för!?
Det är ENBART för att höja förväntningarna hos alla gamers så dom springer åh köper det.
Och är det så som LocSin säger, att man spelat genom alla banor på 2 tim, så känns det som att kasta pengarna i sjön.

Med risk för att bli påhoppad här, men ja säger bara en sak,
Forza Motorsport 2

Medlem
Skrivet av Toxic78:

Varför tror ni att dom skickar ut små teasers så här för!?
Det är ENBART för att höja förväntningarna hos alla gamers så dom springer åh köper det.
Och är det så som LocSin säger, att man spelat genom alla banor på 2 tim, så känns det som att kasta pengarna i sjön.

Med risk för att bli påhoppad här, men ja säger bara en sak,
Forza Motorsport 2

Let the flaming begin.

Nä, men vadå. Med tanke på online-möjligheter och att det redan sagts ett flertal gånger att nytt material kommer som nedladdningsbart så är jag inte speciellt orolig.

Flakmonkey

Skoj som fan är det iaf, sen är det ju lite trist att det inte finns splitscreen, men det är inget som jag personligen tänker på, ändå roligare att lira online... ser fram emot rankingstödet som är på väg, och de nya banorna.

Medlem

Läste att online-delen var fasligt roligt. Så jag tror att det är därför man ska ha spelet p.g.a. online-delen. Spelet är nog inte värt de som bara vill spela singleplayer...tror jag...


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv

såg Motorstorm på EBgames i en monter och för att vara ärlig så var det inget specielt, grafiken va inte "wow" och att lägga ut 6000kr+ för PS3an och sedan för spelet som kostar 600kr till...

nej även om det skulle bli ett grafikmonster så håller jag mig till Wii, är ingen grafikhora så jag klarar mig med Wii och deras filosofi

1
Skriv svar