Devil May Cry 4-trailer

Robot
Medlem
Devil May Cry 4-trailer

Hur är Devil May Cry 1 och 3 till PCn, någon som testat?

Medlem

Vetej, men det det ser ju rätt taffligt ut, vad är det för mysko hejaramsor som dyker upp till höger?
Utan dem hade spelet kanske varit värt att fundera på att testa...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

I just wet myself.

De sakerna till höger är typ "Awesome, extreme" osv. ju mer combo du får, desto mer poäng.

Philip, DMC är endadt värt och prova med handkontroll, men det är kul.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

De där på sidorna är så typiska för asiatiska spel. Förstår inte varför de gillar dem så mycket.

Inaktiv

DMC 3 till PC funkar ok, med Handkontroll såklart.


signatur

Do you want to wash Wang or do you want to watch Wang wash Wang? - Lo Wang: [to naked lady]

Medlem

Jag testat 1 och 3 och den är faktiskt kul att lira men enda nackdelen är spelet är för kort men arkitekten på hus, vägar, etc. är top design. Om du vill köra PC versionen jag rekommenderar att du använder din ps2 kontroller på datorn med hjälp av en ps2 usb adapter konverterar.

Inaktiv

1,2,3 till ps2 e underbara, men smaken är ju som baken Kan inte tänka mig att spela Dmc på en Pc, samma sak med bilspel. Tror att 4:an kommer att sälja mer till ps3an än 360. Men det är bra att det kommer till en bredare publik.

Medlem
Skrivet av Bazil:

De där på sidorna är så typiska för asiatiska spel. Förstår inte varför de gillar dem så mycket.

Menar du omdömestexterna? Ja asiater föredrar ju som man ofta märker lite mer arkadorienterade spel.

Edit: Verkar vara finare fiender i Djävul Kanske Gråter 4. I trean var det bara en massa olika liemän i princip, förutom bossarna då.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

1
Skriv svar