Pirates of the Caribbean: At Worlds End-trailer

Robot
Medlem
Pirates of the Caribbean: At Worlds End-trailer

Det där såg ju faktist kul ut..
Blir nog till att testa iaf..

Medlem

Inte fler usla filmlicensspel, tack. -_-

Medlem

PotCs vinjettmusik är förbannat bra. Det finns mkt bra musik över huvudtaget i filmerna, men temat är ikoniskt.

Gällande spelet... såg väl ut mest som ett swashbucklingspel gör i stort. Kan nog underhålla några timmar om man gillar genren.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Inaktiv

Undrar varför filmer från FZ har börjat lagga helt plötsligt när jag stream-ar dem.

Hahaha, "A videogame revolution". Lika revolutionerande som en uppföljare gjort av EA.

Snyggt, linjärt men kanske roligt.. skulle vilja se lite segling och kanon massaker också..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Bazil:

Undrar varför filmer från FZ har börjat lagga helt plötsligt när jag stream-ar dem.

Hahaha, "A videogame revolution". Lika revolutionerande som en uppföljare gjort av EA.

Samma här. Trodde först det var min dator men är det en till person här som upplevt samma grej den närmaste tiden så kanske felet ligger hos FZ?

Medlem

Suck... men jag antar att det finns folk som gillar sådana här spel också, så gratulerar

Medlem
Skrivet av toern:

Suck... men jag antar att det finns folk som gillar sådana här spel också, så gratulerar

Piratspel? Oh ja!
Presumtivt dåliga spel? Fan heller!


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Ser ju bra ut! Men jag väntar fortfarande på det ultimata sjöstrids och handels spelet som just nu utvecklas av finnarna

http://www.eicgame.com/features.html


signatur
Medlem

dofilusåkaffe, det spelet verkar ju fett nice

Skrivet av Nic2:

dofilusåkaffe, det spelet verkar ju fett nice

Japp det ser verkligen ut som ett bra piratspel bland annat. Möjlighet att bygga egna hemliga baser, levande värld etc mmmmmumma


signatur
Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Nic2:

dofilusåkaffe, det spelet verkar ju fett nice

Japp det ser verkligen ut som ett bra piratspel bland annat. Möjlighet att bygga egna hemliga baser, levande värld etc mmmmmumma

Verkar ju dock inte ha hänt något nytt sen september 2006


signatur

War never changes.

Medlem

Vet nån om det här är ett rpg eller ett döda döda spel?

Medlem
Skrivet av Bazil:

Undrar varför filmer från FZ har börjat lagga helt plötsligt när jag stream-ar dem.

De beror nog på att du öppnar en ny flik och har kvar FZs startsida på en annan flik. FZs startsida drar grymt mycke kraft från datorn tack vare all reklam

Inaktiv

Musiken låter som Zorro eller vad det kan vara.

1
Skriv svar