Lord of the Rings Online-trailer

Medlem
Lord of the Rings Online-trailer

Jag kommer lätt sluta med Wow och byta till lotr.

Turbine har ju tidigare gjort ett av dom bästa mmorpgs jag spelat, Acherons Call.


signatur
Medlem

Jag hade hoppats att få byta WoW mot detta, men efter att ha testat betaversionen så känner jag att det viktigaste, styrningen, är långt ifrån 100%, tyvärr


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv

Jag har visserligen slutat med WoW , men jag skulle aldrig byta från WoW till Lord of the Rings Online. Spelet är riktigt värdelöst , testade betan.


signatur

War never changes.

Medlem

På vilket sätt är spelet värdelöst? Jag är riktigt sugen på det. Kommer jag bli besviken?

Medlem

Jag har försökt hitta en bra ersättare till wow under en längre tid nu. Testa Vanguard i 10 dagar men de va ju långt ifrån allt vad wow heter..... Sen detta spel som såg jätte lovande ut är bland de sämre man spelat!

Så jag stannar kvar i wow!

Medlem

one game to rule them all

piskar mattan med fjortizWow


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

one game to rule them all

piskar mattan med fjortizWow

mm för "one game to rule them all" låter ju inge töntigt...

Medlem
Skrivet av Spectral:

mm för "one game to rule them all" låter ju inge töntigt...

lawl, agree!

Vad jag sett och hört av polare så är det ett tappert försök att klona wow, fast en annan värld.. Och det är typ deras största selling-point, en mer känd värld.. Hejja (Nu är man inte särskilt het på Lotr, och blizzard-fanboy på det, men ändå). Nog för att Turbine gjorde D&DO vilket faktiskt var rätt underhållande, så är jag oerhört skeptisk mot detta spel.. Får nog allt ha någon feature som är väldigt övertalande först.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Har kört lite av betan och måste erkänna att det är ju inget som är nytt känns det ju iaf. Anledningen till att spela det skulle väl vara för att det är Middle-earth.

Själv ska jag nog återuppta till FFXI i helgen

Medlem

Är oxå väldigt skeptiskt till detta spel. För mig värkar det vara ett "B" mmorpg. Precis lagt ner wow men väntar hellre till Warhammer Online kommer.

Medlem

Jag säger bara WAR!


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Av det jag har sett av spelet så verkar det som en WoW-kopia i LOTR-miljö. :/

Medlem

Alltså först å främst, de har inte "kopierat WoW" då Blizzard har inspirerats "och" tagit saker från de föregående ledande MMORPG:s som tex Everquest och SWG.
Turbine följer bara ett säljande koncept som råkar tar plats i Middle Earth.. de är långt ifrån ett dåligt spel snarare tvärt om.

Medlem

Snygg trailer! Det riktigt gurglar i pungen. Synd att spelet i sig får så negativ kritik, men jag ska testa ändå. Det är ju LOTR.


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem

Har spelat lite betan och måste erkänna det är bättre än jag trodde, dock kan jag hålla med om att det är väldigt likt WoW.

Trait systemet är ganska roligt även om det kan ta sin tid att få sina "skill traits".

Crafting systemet är dock värdelöst imo. Att arbeta som fan i weaponarms för att kunna göra iron saker enbart för att inse att det jag redan har är bättre än allt jag kan göra ( även om jag köper recept) är rent utsagt sorgligt.

Dock så verkar spelet kräva svin mycket av datorn vilket är trist som fan, även på de lägsta så laggar jag sönder och då är det så fult så det ser ut som att det vore gjort 2003-04.

Medlem

tycker spelet var skitkul, iaf betan. "kopierat" wow vet jag väl inte. visst, det är rätt likt, men går ändå inte säga kopierats då de flesta mmo's har typ samma upplägg.

Inaktiv

Kan man griefa, loota, förstöra för och jävlas med folk? Finns det ens PvP?

Medlem

Det finns "flumpvp" folk som är över lvl 10 kan hoppa in i monsterplay mode då man får börja styra en max level monster mot andra spelare som är höglevel. Var en rolig ide men var skittråkigt att spela. Enormt seg pvp, två personer får står och smeka på varandra i år och dar innan nån dör. Samt att det kändes allmänt "stelt".

1
Skriv svar