Mr. Bean snart på din Playstation 2

Robot
Medlem
Mr. Bean snart på din Playstation 2

Ett spel med Mr.Bean WTF!?

Medlem

YES! Det här har jag sett fram emot... Vem bryr sig om STALKER, C&C3, UT3 eller andra skitspel, när det finns kvalitetspel som det här!


signatur
Medlem
Skrivet av Gabor:

YES! Det här har jag sett fram emot... Vem bryr sig om STALKER, C&C3, UT3 eller andra skitspel, när det finns kvalitetspel som det här!

lmao:heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

För övrigt... din signatur istheshit, redmac
Får man fråga (och förhoppningsvis få svar) på var den kommer ifrån? Den luktar lite penny-arcade, men kan inte minnas att den kommer därifrån.


signatur
Medlem

Några idéer på vad det skulle kunna vara för spel tro? Min femma går på ett peka klicka spel, men känns ändå inte så troligt, speciellt till ps2 :S


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Gabor:

För övrigt... din signatur istheshit, redmac
Får man fråga (och förhoppningsvis få svar) på var den kommer ifrån? Den luktar lite penny-arcade, men kan inte minnas att den kommer därifrån.

ja du, man skulle kunna tro det men det är faktiskt från Actiontrips:s comic section, taget från ett avsnitt som behandlade spel recensenter som fick synas på tv Det blev "Love at the first sight" när jag läste meningen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Ja... Vad kan man förvänta sig ifrån en utvecklare som skapade det här spelet http://www.fz.se/_logo.php?id=5733

Medlem

Måste vara härligt att jobba på den firman.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Tänk att få vara speltestare där!

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Tänk att få vara speltestare där!

*ryser* av obehag....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

oan
Medlem
Medlem

OH GOD NO WHY WOULD THEY DO THAT?!
Japp...
Ehumm...

1
Skriv svar