Massive Entertainment söker folk

Robot
Medlem
Massive Entertainment söker folk

mumma... synd man har jobb redan

Medlem
Inaktiv

Blir att skicka en ansökan imorgon

Medlem

Givet att man söker - dock suger jag på att skriva CV så dom dömmer nog bort mig direkt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Många svenska spelutvecklare söker efter folk. Har kollat Massives sida lite då och då, alltid har de minst 4 platser öppna. Jag själv har väl inte lirat så sjukt mycket RTS... även fast jag tycker det är kul. Men lycka till för er andra!

Medlem

Har en god vän som är perfekt för tjänsten! Ska länka honom sidan!


signatur

system: online

Medlem

MALMÖ???!!!! !")?(¤/!"#¤?)(!"#=?`)(

Inaktiv

Hade vart kul att hålla på med, men jag har ett alldeles för bra jobb just nu för att riskera nåt.

Medlem

Underkvalificerad, orkar inte ha social skills och kan inte så mycket om RTS... även om man nu spelat Dune m.fl.
Yay!

:\

Inaktiv

någon som varit testare här på riktigt? (alltså inte någon fileplanet beta) har för mig att jag läst mig till att det gäller att nöta samma område om och om igen tills man hatar spelet så mycket att man inte orkar mer

Medlem
Skrivet av Aresz:

någon som varit testare här på riktigt? (alltså inte någon fileplanet beta) har för mig att jag läst mig till att det gäller att nöta samma område om och om igen tills man hatar spelet så mycket att man inte orkar mer

Jag var det för World In Conflict's multiplayer test - vi spelade 8h om dagen i 2 veckor..ungefär..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Aresz:

någon som varit testare här på riktigt? (alltså inte någon fileplanet beta) har för mig att jag läst mig till att det gäller att nöta samma område om och om igen tills man hatar spelet så mycket att man inte orkar mer

Även om du inte nöter exakt samma område så kommer du att hata spelet när du lirat extremt buggiga och obalanserade versioner i flera månader 8h om dagen.

Medlem

Bah varför i malmö


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Aresz:

någon som varit testare här på riktigt? (alltså inte någon fileplanet beta) har för mig att jag läst mig till att det gäller att nöta samma område om och om igen tills man hatar spelet så mycket att man inte orkar mer

Även om du inte nöter exakt samma område så kommer du att hata spelet när du lirat extremt buggiga och obalanserade versioner i flera månader 8h om dagen.

Exakt.. Jag har problem att komma igång att spela spela man köpt.. Och sen att känna att man "måste" spela spelet skulle bara få en mindre motiverad, och 8 timmar om dan? Jag spenderar sällan 8 timmar per vecka med ett spel om det inte är rpg med riktigt intressant story..

Medlem
Skrivet av Heya:

Även om du inte nöter exakt samma område så kommer du att hata spelet när du lirat extremt buggiga och obalanserade versioner i flera månader 8h om dagen.

Exakt.. Jag har problem att komma igång att spela spela man köpt.. Och sen att känna att man "måste" spela spelet skulle bara få en mindre motiverad, och 8 timmar om dan? Jag spenderar sällan 8 timmar per vecka med ett spel om det inte är rpg med riktigt intressant story..[/quote]

Men iofs tror jag tanken på att du hjälper till att utveckla något + att du får betalt ändrar det hela.
Iofs, förra beta testen hade jag ställt upp på gratis om det så varit.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Bah varför i malmö

Tja...för deras kontor ligger där kanske?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar