Stort intresse för Age of Conan-test

Robot
Medlem
Stort intresse för Age of Conan-test

Folk är trötta på wow och många är conan fans inte så konstigt hehe

QRT
Medlem

Roligt att höra... fast ändå inte

Medlem

Kul för Funcom men det blir svårt att komma in i betan


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

100 000 är väll endå inte så mycket om man kollar på hur många aktiva spelare WoW har just nu

Medlem

skillnad på beta o retail


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Att många är intresserad av aoc kan dels vara spelare trötta men till sto del tror jag det har att göra med att funcom tidigare mmo var super skoj när det var nytt och hade och har en otrolig community.

För hoppningen är att aoc stöjder interface moddningar men iförhoppningsvis inte lika mycket som i wow där blir man ju kuttad om man inte har vissa addons.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag gläds verkligen, visst är väll min chans att komma med väldigt liten. Men det är kul att det går så bra för Funcom.

:heart: Anarchy Online


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Började just läsa om spelet på deras hemsida, det här verkar vara ett spel som jag verkligen kan lägga ner tid på.

Inaktiv

Skit kul tycker jag..synd att man inte kommer med i betan men vafan. Är ju bara att köra den klara versionen sen.

Medlem

Ärsch! För ung för att delta i betan, ett helt år. ><. Och jag är inte oärlig nog för att skicka in en ansökan där det står att jag är 18 bast. Ser grymt mycket fram emot det här spelet iaf. Får hoppas på att broren min blir med iaf.

Medlem

Ju större intresse redan vid betan ju mer pengar för vidare utveckling och fler servrar vid release kanske skjuts in av risktagare


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Age of Conan verkar sköj, anmälde mig till betan direkt första dagen. Men jag kan inte hålla med om att Anarchy Online var ett bra spel.

Inaktiv

Har anmält mig..Har varit hypad i 6 månader nu och längtat efter beta signups Det är större chans att komma med i betat om man är med i en guild redan nu.. För er som är intresserade av att gå med i en guild så kan jag tipsa guilden the Schylfings. Den är just nu störst i Sverige med 75 medlemmar men växer för varje dag.

Du måste vara över 16 år, resten av "reglerna" får ni läsa på sidan www.ageofconan.se

Krami1izzzchs

1
Skriv svar