Debutdumpar från The Club

Robot
Inaktiv
Debutdumpar från The Club

haha a haaa kunde inte låta bli att jämföra bilderna men det är ingen mening om det inte är samma scen...för jag ser inget speciellt med dom

men ps3 ser lite mörkare och glansigare ut än 360....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Tycker ändå att xbox360 fick en väldigt oschysst screen jämfört med PC och PS3 :s

Edit: Haha oj, fanns fler bilder :E

Ja, det såg klart bättre ut till pc. Bara man hade en bra dator..

Inaktiv

Trots det faktumet att xboxen har 1,5 år på nacken så hänger den med riktigt bra. Tycker att den och PS3 ser ganska lika ut men pc är nog ett strå vassare. Sen beror det på vad man stoppar i för grafikkort i pc....

Medlem

man blev ganska sugen, såg kul ut.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Plastgrafik = inte snyggt


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Skjutspel där man samlar poäng? Jack Thompson nästa? Jag gillar skjut/våldsspel, men till och med Postal bleknar i skuggan av detta spel.

Medlem

Om man jämför texturerna på vapnet som dem håller i närbild på både 360 och PS3, så måste jag säga att vapnet ser mycket bättre ut till 360:n än PS3??

Vapnet på 360

Vapnet på PS3

Eller?? Tycker texturerna ser mycket klarare&krispigare ut. På ps3:an så är dem mer platta och suddiga. Kan ju ha nåt med minnes fördelningen att göra med??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Om man jämför texturerna på vapnet som dem håller i närbild på både 360 och PS3, så måste jag säga att vapnet ser mycket bättre ut till 360:n än PS3??

Vapnet på 360

Vapnet på PS3

Eller?? Tycker texturerna ser mycket klarare&krispigare ut. På ps3:an så är dem mer platta och suddiga. Kan ju ha nåt med minnes fördelningen att göra med??

Haha ser ingen skillnad ju:P Fast 360-bilden är i högre upplösning.. PS3bilden är lite hackigare

Inaktiv

Är nog samma sak.

Medlem

Gubbarna ser väldigt snygga ut, dock glansiga som någon nämnde innan. Däremot vet jag inte om texturerna på väggar och så ser något vidare bra ut.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Om man jämför texturerna på vapnet som dem håller i närbild på både 360 och PS3, så måste jag säga att vapnet ser mycket bättre ut till 360:n än PS3??

Vapnet på 360

Vapnet på PS3

Eller?? Tycker texturerna ser mycket klarare&krispigare ut. På ps3:an så är dem mer platta och suddiga. Kan ju ha nåt med minnes fördelningen att göra med??

Jag skulle då säga att båda screenshotsen ser urvattnade och kassa ut. Grafiskt ser detta spelet inte imponernade ut nånstans.

Om man ska jämföra dom två... så skulle jag säga att 360 bilden har lite mer detaljer i texturen. Tvivlar dock på att det där är något tekniskt utan antaligen bara mindre skillnader dom gjort i de olika versionerna.

"Mycket" är att ta i... minimala skillnader.

oan
Medlem

grafiken är inte det viktigaste.. men om man nu måste ha någon synpunkt tycker jag nog att kantutjämningen är sämst på 360.. iaf på de tre bilderna i nyheten, orkar inte kolla resten..

EDIT: men nu när jag kikat runt lite stämmer det inte.. haha

KoP
Medlem

Skitsamma i att sitta och jämnföra screenshotsen under en lupp. Blir det ett roligt spel så är det allt som spelar någon roll.

Medlem

Eller hur... Låt folk köpa spelet till den konsoll som de känner för. Orka bråka om vilka bilder som ser bäst ut.

On topic då; Jag vet inte så mycket om detta spel, men det verkar inte så värst intressant. Får hålla ett öga på det ett tag iaf, tills man får lite mer information.

Inaktiv

"Nu kan alltså ni som tycker det är viktigt och underhållande att anmärka på åt någon som äger "fel" maskin göra just det och peka på skärmdumparna som kassaskåpssäkra bevis för er egen maskins förträfflighet. Eller så kan vi hålla det här på en mogen och bra nivå."

MEN det gick ju som väntat..

1
Skriv svar