E3: Ubisoft smygvisar nytt Driver

Robot
Medlem
E3: Ubisoft smygvisar nytt Driver

Äntligen ett spel som kan göra spelvärden lite roligare. Hoppas bara de inte har drm skydd bara. Då blir detta ett köp för min del jalla fall
Var en utav de roligast spelen jag visste när det kom, driver ett

Medlem

Minns första Driver när det kom. Så oerhörd skön frihetskänsla och imponerande fysik. Var så jäkla snyggt också, vill jag minnas. Och jag är glad att jag inte försökt återuppleva det minnet, för det håller nog verkligen inte upp. Sedan dess har de bara pumpat ut skit i serien?
Eftersom det är hett med pånyttfödelse i spelbranschen nu så är det säkert en omstart av Driver de vill göra. På gott och ont, kanske.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Driv3r är ett av de sämsta spelen jag spelat. Det är bara att hoppas att de har lärt sig en läxa.

Medlem

Driver och Driver 2 va toppen, sen gick de rejält utför med trean.

Medlem

Fjornsvavne: Sant.. Minnen ger oftast en bättre bild än verkligheten.
Tyckte också det verkade ashäftigt när brorsans spelade det, men när man ser det nu så är det inte mycket att hänga i granen.

Medlem

Fy fan vad filmen påminner om ettan! Ska bli spännande att se om det är något att ha

Medlem

jävlar vilken nastolgi trailer det här var!
kommer exakt ihåg när jag gjorde det där i ettan <333


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Tja Parallel lines var väll rätt ok iaf. Fast det hag blivit ganska mycket GTA av Driver med sen 3:an iaf.

OBS: har aldrig lirat 2:an...

Skrivet av DumSmurfen:

jävlar vilken nastolgi trailer det här var!
kommer exakt ihåg när jag gjorde det där i ettan <333

Jag med lirade precis PS1'ans Driver på PS3'an.. spelet startar med att man skall klara en massa tricks i ett garage.. roliga var att man tyckte grafiken var så grym på den tiden ^^


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Bara de släpper en demo så...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

3:an var ju bra, men sen gick det utför. Hoppas att det nya blir bra iaf.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

Verkar ju vara kass grafik juh.. ^^

Medlem

Älskar 1an och 2an! Senare varianter sög hårt, men hoppas det här kan bli bra. Hade nästan glömt bort driver helt, så det här var lite nostalgi nyheter för mig.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Första Driver är underbart. Hoppas detta spel är troget orginalet, och bara fokuserar på körningen. Jag vill inte behöva gå ur bilen och springa omkring ala GTA.

Medlem

Ford Mustang var ingen muskelbil... faktafel

Inaktiv
Skrivet av Pr1ntscreen:

Ford Mustang var ingen muskelbil... faktafel

Dom säger inte exakt så, bara att den är ifrån "muskelbilsgenerationen" !

Medlem
Skrivet av Pr1ntscreen:

Ford Mustang var ingen muskelbil... faktafel

Hur är det fel menar du?? Jag tycker Ford Mustang visst är en muskelbil. Om inte, så vad är den?

Muscle Cars


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Fortman:

Äntligen ett spel som kan göra spelvärden lite roligare. Hoppas bara de inte har drm skydd bara. Då blir detta ett köp för min del jalla fall
Var en utav de roligast spelen jag visste när det kom, driver ett

Till Ubisofts PC-spel kommer DRM:en alltid att finnas kvar. Det är vad de har sagt själva åtminstone.

Medlem

Oj vilka minnen det framkallar från första driver....hoppas verkligen det blir en remake av 1an


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

åh driver! vänta... ubisoft? screw this...


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem
Skrivet av Pr1ntscreen:

Ford Mustang var ingen muskelbil... faktafel

Vad är det då? riskokare?

Ford Mustang om något är väl en muskelbil!?


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Driver-serien har inte varit bra sedan originalet. Det finns därför ingen som helst anledning att se fram emot detta.

Medlem

Trailern tilltalar verkligen alla de som spelat första Driver.

Själv tycker jag att både ettan och tvåan var riktigt bra, trean var bara en pungspark,parallel lines var iaf spelbart.
Hoppas på en riktigt bra omstart av serien.


signatur

The cake is a lie.

Medlem

Åh, minns körkänslan i första till PC. Dängde alla andra bilspel med hästlängder.

Medlem

Hoppas, hoppas det kommer till PC. *Håller tummarna*


signatur

Lust att lira AoE II på nätet med mig?
Skicka ett PM!

Nån som lyckades köra ifrån polisen nån gång i free roam ???


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det största hotet mot spelet är kanske Ubisoft själva, vem vet...

Medlem

Ohhh!! Bästa spel nyheten på länge! Minns Driver som fasen, filmen här ovan ÄR ju från 1an när man spelar tutorial och lär sig spela. Eller ja, en filmatisering av den.

Vann Driv3r och fick recensera det åt en sida, det sköna var att det var den färdiga produkten och man fick den 3 veckor innan realese. Gissa om det lektes tjuv och polis

1
Skriv svar