Mer helgläsning hos Din Teknik

Robot
Mer helgläsning hos Din Teknik
Inaktiv
Mer helgläsning hos Din Teknik

Uh?

Medlem
Skrivet av fiskn:

Uh?

Det är lite smygreklam för de andra tidningarna som ägs av samma företag som köpte upp FZ.


signatur
Inaktiv

*tar fram popcorn*

Medlem
Skrivet av DT:

Per måste varit ganska nervös när skyttarna lade an och siktade på honom. Hoppas att de träffar plåten.

Oslug kille


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Programmet är säkert roligt och det var väll lite halvrolig läsning men det har ABSOLUT INGET med denna sida att göra (förutom reklam som nån påpekade).

... Ska vi behöva börja sålla bland artiklarna för att hitta de om spel i framtiden !?

:evil:

Medlem

Nästa stopp, "Sveriges fräschaste skvallertidning, nu mer info om Madde"


signatur

1338 - One Step Above

Redaktör
Skrivet av LongFo:

Programmet är säkert roligt och det var väll lite halvrolig läsning men det har ABSOLUT INGET med denna sida att göra (förutom reklam som nån påpekade).

... Ska vi behöva börja sålla bland artiklarna för att hitta de om spel i framtiden !?

En sajt som har så bred täckning av spelvärlden som FZ kan aldrig göra alla läsare nöjda - alla måste någon gång sålla bland intressant och ointressant. Din Teknik är en tidning som tar upp det mesta inom det digitala livet, däribland spel och den hårdvara/de konsoler som hör därtill. Visst, att vi skriver nyheter om dem kan ses som reklam, men samtidigt tycker åtminstone jag att blaskan är läsvärd, både allmänt och ur ett gamerperspektiv. Gillar du inte nyheter om deras gratisartiklar är det ju inte svårare än att du låter bli att klicka, eller hur?


signatur
Medlem

Rätt så ointressant läsning för mig personligen. Mest underhållande att se hur likt Gamereactor omslaget är.

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

En sajt som har så bred täckning av spelvärlden som FZ kan aldrig göra alla läsare nöjda - alla måste någon gång sålla bland intressant och ointressant.

Jag måste nog hålla med LongFo här.
Jag har ingenting emot DT, tvärtom en bra tidning om man vill ha teknikreportage utan djup, fast att kalla detta för en spelrelaterad nyhet känns minst sagt krystat.
Detta hade kanske varit en mer passande länk, med fördel presenterad ihop med en BF-relaterad nyhet.

Jag fattar att ni måste plugga (inte på det sättet ) eran suger daddy men kan ni inte bara ha ett inlägg i Senaste nyheterna från...-fönstret?

Sedan att säga att man inte måste följa länkar som man inte gillar är ju lite knäppt då det var precis det som LongFo gnällde över,
Det vill säga att inte behöva "sålla bland artiklarna för att hitta de om spel".


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Jag tycker dom är rätt trevliga inslag, Jag skulle inte läst dom annars, och dom brukar vara läsvärda.

Redaktör
Skrivet av Svartsmurfen:

Jag måste nog hålla med LongFo här. Jag har ingenting emot DT, tvärtom en bra tidning om man vill ha teknikreportage utan djup, fast att kalla detta för en spelrelaterad nyhet känns minst sagt krystat.
Detta hade kanske varit en mer passande länk, med fördel presenterad ihop med en BF-relaterad nyhet.

Jag fattar att ni måste plugga (inte på det sättet ) eran suger daddy men kan ni inte bara ha ett inlägg i Senaste nyheterna från...-fönstret?

Sedan att säga att man inte måste följa länkar som man inte gillar är ju lite knäppt då det var precis det som LongFo gnällde över,
Det vill säga att inte behöva "sålla bland artiklarna för att hitta de om spel".

Som jag skrev i nyheten: Din Teknik täcker rätt många områden, bland annat spel och mer eller mindre relaterade områden. Vi tar oss friheten att ibland skriva nyheter om sånt som inte berör spelvärlden (bland annat här). Det sker väldigt sällan, gissar på kanske en eller två såna nyheter per månad. Kan inte vara några större svårigheter att skippa att klicka på de få nyheterna om man inte är intresserad...


signatur
1
Skriv svar