Trådlösa gitarrer till Guitar Hero III

Robot
Medlem
Trådlösa gitarrer till Guitar Hero III

Alltså jag fattar det här inte.. de har precis släppt GH2 till 360, inte sant? Men varför släpper de GH3 precis efter?! :evil::evil::evil: Blir man tvungen att lämna tillbaka GH2 och köpa GH3 bara för det? Sug!

Eller så har jag missuppfattat det hela..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Dröjer nog ännu ett tag innan 3:an kommer, sen får du tänka på att det är inte samma studio som gör 3:an som de 2 första så dom kan ha hållit på med 3:an ett bra tag samtidigt som 2:an utvecklades till 360..

EDIT: nångång i slutet av året ska det släppas, det e knappast nån månad efter GH2.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

WaltX, Release: Q4 2007

Medlem

Jag som inte köpt något av gh-spelen ännu önskar däremot att de hade släppt det igår x)
Som de säger, framåt årets slut (jul?) så får man sätta tänderna i denna, så fortsätt rocka loss, WaltX
Enda de gjort hittills är att bekräfta det uppenbara


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Metallica, AC/DC och lite Led Zeppelin vore guld :P~~~

Medlem
Skrivet av Griech:

Metallica, AC/DC och lite Led Zeppelin vore guld :P~~~

Dom finns alla i FoF.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

FoF har fanemig inte samma känsla vilket e synd


signatur

I'm the best around...

Medlem

Vad tror ni det blir för någon låt(eller låtar) från dessa tre bra band? Själv så har man så klart Stairway to heaven och Kashmir som Zeppelin-favoriter. När det gäller Metallica så blir det säkert Enter Sandman.

1
Skriv svar