Omröstning - årets shooter blir...

Medlem
Omröstning - årets shooter blir...

Crysis! Tror jag iaf

Bt
Medlem

Det var inget svårt beslut.

"Singelplayer"-spel som är grymt prestandakrävande kommer aldrig bli stora.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Crysis, tät följt av Unreal Tournament III


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

QRT
Medlem
Skrivet av redmac:

Crysis, tät följt av Unreal Tournament III

Medlem

Kan man inte få typ, tre röster?

Edit: Röstade på UT III, fast Crysis kommer nog bli härligare.

Hur skulle man egentligen rösta? Efter personligt tycke eller ska man leka spågubbe?

Medlem

Lätt att förutse; ETQW om vi snackar om populärast i antal spelare. Andra platsen går till UT3 som lär ha en stor spelarbas också. Crysis kommer väl säkert att sälja bra men vara glömt en månad efter release.

Medlem

vadå Gears of War?

Medlem

Crysis lätt, om inte crysis, så CryEngine 2

Inaktiv

Är inte Gears årets actionspel 2006?

Medlem

Quake Wars


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

ET:QW > UT3 > Crysis


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Lungt Crysis.

Medlem

Nog kommer allt Crysis bli väldigt bra, men lite som Bt säger så kommer det nog inte bli någon multihöjdare. Däremot lär QW täcka den biten rätt bra, men min röst går på UT3. Epic har hittills hållt måttet förbaskat bra och det skulle förvåna mig om de skulle misslyckas med att än en gång göra en riktigt bra shooter.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Crysis.
KOmmer säkert bli ett grymt Single Player OCH Multiplayer spel

Medlem

Tanke på att UT2004 är det mest kompletta och bästa dataspel som har släppts (än så länge...) så ger jag min röst på UT3.

Medlem

ET:QW! Inte många som kommer att kunna lira Crysis på sina burkar, det kan vara en nackdel för Crysis.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

ET:QW hamnar min röst på mn jag hoppas på UT3!

Medlem

Vill tro att ETQW blir populärast/störst. Det känns som att Crysis starkhet är grafiken och dom nya funktionerna, inte själva shootern.

Medlem

Crysis kommer väl hålla runt 10-20 timmar max, ET:QW fick min röst, tror det kommer hålla fler speltimmar än Crysis.

Inaktiv

Men bra omröstning, ni missade det största spelet av alla i år.. Halo 3!

dyb
Medlem

CS, med tanke på att det är fortfarande det spelet som har flest spelare online. ett bra tag till.

Medlem
Skrivet av dyb:

CS, med tanke på att det är fortfarande det spelet som har flest spelare online. ett bra tag till.

Jasså? Counter-Strike börjar dö ut tycker jag, hör mindre och mindre om det.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Tror på crysis .. men GoW enligt mig verkar roligare ftw

Inaktiv
Skrivet av Pooslice:

Crysis kommer väl hålla runt 10-20 timmar max, ET:QW fick min röst, tror det kommer hålla fler speltimmar än Crysis.

Hur länge ett spel håller är väll inte omröstningen om, utan årets shooter? Jag skulle kunna spela en shooter i ett par timmar och fortfarande anse att det är årets shooter

Jag tror iaf på Crysis...

Medlem

Duke Nukem Forever !!!!111
eller vänta nu,, oj förlåt 2007 var det, haha, trodde det stod 2070

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Crysis kommer väl hålla runt 10-20 timmar max, ET:QW fick min röst, tror det kommer hålla fler speltimmar än Crysis.

Som vi i branchen brukar säga: word

Medlem

Vad får alla o tro att Crysis kommer falla i spelkänsla bara för att det är så sjukt snyggt tillsammans med skönaste fysikeffekterna nånsin? 100% certain på att det kommer bli framröstat som årets spel. GOW har inget med 2007 o göra btw


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Crysis fick min röst, med tanke på hur modifierbart det ser ut att bli så tror jag det tar hem titeln rätt lätt.

Medlem

Ny Crysis
ftp://largedownloads.ea.com/pub/movies/Crysis/CRYSpcVIDTRfran...

Dominerar kommer inte Bioshock att göra, men det blir förmodligen min GOTY

12
Skriv svar