Testa Theatre of War - demo på FZ

Robot
Medlem
Testa Theatre of War - demo på FZ

Ahh! Härligt!! Battlefront's spel rockar alltid - nu vill man bara ha Campaigns, Shockforce och sen expansionen till Shockforce som gör om den till ww2


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Intressant då de i intron för ett krigsspel lägger ner energi på att se till att allt guppar på damen då hon går men inte bryr sig om att få det se ens halvrealistiskt ut då tanken blir sprängd.

Medlem

KAn man köpa det i affär?

Medlem

Trailern suger.
Ser ju ut som om den gjorts under slutet av 90-talet :/

Medlem
Skrivet av demonlord89:

KAn man köpa det i affär?

Har inte sett den någonstans ännu - men på www.battlefront.com så kan du antingen ladda ner den eller beställa den direkt från företaget.

Skrivet av Swe.Stars:

Trailern suger.
Ser ju ut som om den gjorts under slutet av 90-talet :/

Dom har aldrig haft bra trailers - men gameplay är alltid kanon


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hur brukar deras multiplay och servrar funka?

Medlem
Skrivet av demonlord89:

Hur brukar deras multiplay och servrar funka?

Multiplayer i deras tidigare spel är kanon, men jag vet inte om dom kommer stå till tjänst med servers till denna - tidigare fick man själv göra det.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Detta kommer inte gå att köpa i spel utan bara som digital download eller per postorder.


signatur

Japp, jag är skitkass på att stava, hoppas att du kan ha överseende med det :-)

Medlem

De var fan på tiden ^_^ Har väntat på att något ska hända ett bra tag nu


signatur
Medlem
Skrivet av stardust:

Detta kommer inte gå att köpa i spel utan bara som digital download eller per postorder.

Umm... jag läste att det ska ges ut i sverige av nått svenskt företag vars namn jag ej kommer ihåg.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Shit vilket grymt lir Iofs hade jag typ 2 fps när jag inte hade "Use one CPU" ikryssad, men när jag valde det så flöt det ju på. 40 minuter tog det för ryssen att bräcka mig första omgången, men ska nog ge det en chans till. PzKpfw VI Ausf. B var inte att leka med inte!


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av stardust:

Detta kommer inte gå att köpa i spel utan bara som digital download eller per postorder.

Umm... jag läste att det ska ges ut i sverige av nått svenskt företag vars namn jag ej kommer ihåg.

Är inte 100% säker, men har för mig att jag läste något om att Battlefront i fortsättningen bara ska köra Downloads och postorder


signatur

Japp, jag är skitkass på att stava, hoppas att du kan ha överseende med det :-)

1
Skriv svar