Nya bilder från BioShock

Robot
Medlem
Nya bilder från BioShock

Så ohehört mycket snyggare än Crysis i mitt tycke! Här snackar vi design på hög nivå.

Flakmonkey
Skrivet av radiuz:

Så ohehört mycket snyggare än Crysis i mitt tycke! Här snackar vi design på hög nivå.

Kan faktiskt bara hålla med där... men det beror ju på vad man menar när man säger att något är snyggt... artistiskt eller tekniskt... jag prioriterar det förstnämnda alla dagar i veckan ^^

BioShock är för övrigt ett måste... Levine har ju sagt att det inte ska vara ett nytt System Shock... men någonstans där inne så hoppas man ju ändå på det

Medlem

Nosnos for president


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

fastnar emr och mer för bioshock, tycker dock inte att det är snyggare än crysis men stämningen verkar mer... tilltalande. dom där små flickorna som springer runt ser ut som nåt från en mardröm, riktigt irriterande. blir nog till att man klubbar till en av dom så fort man ser dom. sen springa för livet.

Medlem

Kommer att bli en riktigt skön skräckis det här..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Nu börjar nersamplingen.

Inaktiv

FZ Crew: "eftertrakdade"

Medlem

Irrational Games brukar göra bra spel så detta kan ju knappast gå snett...

Medlem

Jag mår fortfarande illa efter den förrenderade trailern där man får borret rätt igenom magen.

Och med det sagt så: Ja, det blir ett givet köp!


signatur

Nämen!

Medlem

Skönt, såg förut att de var allt för mycket bloom effekter, verkar som de tagit bort det. Riktigt fult innan var det


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ser fan mer fram emot bioshock än crysis tycker verkligen att grafiken är riktigt snygg och valet av miljö låter ju så underbart.

Medlem

Ni kan inte jämföra Bioshock med Crysis. Helt annorlunda spel!

Sedan är grafiken klart bättre i Crysis om man ser till hur detaljerade tex karaktärerna är. Mer kan man knappast jämföra då ena spelet är ren inomhusspel samt andra nästan ren utomhusspel. Helt andra miljöer alltså, grafiskt då.

Väntar själv med spänning på båda spelen som är helt klart givna köp.

Medlem

"Ni kan inte jämföra Bioshock med Crysis. Helt annorlunda spel!"

Givetvis skiljer dom sig från varandra, men det är fortfarande ett FPS. Tycker Bioshock är bra snyggare mot plastikopererade Crysis. Där håller nog inte alla med mig, men jag går mot strömmen

Medlem

Bioshock är ett spel jag riktigt längtar efter, oroar mig dock att systemkraven kommer att vara stora på datorn. Det har ju sagts att spelet inte kommer att släppas på PS3:an, hoppas det verkligen inte är sant. Men vad tror ni systemkraven kommer att vara? Är det kanske för tidigt att säga? Har Bioware släppt någon information om detta tro?


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Bioshock är ett spel jag riktigt längtar efter, oroar mig dock att systemkraven kommer att vara stora på datorn. Det har ju sagts att spelet inte kommer att släppas på PS3:an, hoppas det verkligen inte är sant. Men vad tror ni systemkraven kommer att vara? Är det kanske för tidigt att säga? Har Bioware släppt någon information om detta tro?

Det är väl ändå inte Bioware som utvecklar det här? ;).

Ingen aning om systemkraven f.ö.

Jag måste erkänna att jag får lite samma magkänsla som jag fick av screenshotsen från doom3 - grafiken känns lite som de raytracade bilder folk gjorde för femton år sedan med sina amigor.

Estetik är dock tidlös, och på den fronten kan jag bara buga för irrational games.

Inaktiv

stor risk för över-hype.

Medlem

Gillar hur de använder "art deco" för att skapa en slags framtidsvision från förr och att det ger lite "Thief 2"-vibbar. 8)

Medlem

Ser otroligt bra ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Bioshock är ett spel jag riktigt längtar efter, oroar mig dock att systemkraven kommer att vara stora på datorn. Det har ju sagts att spelet inte kommer att släppas på PS3:an, hoppas det verkligen inte är sant. Men vad tror ni systemkraven kommer att vara? Är det kanske för tidigt att säga? Har Bioware släppt någon information om detta tro?

Bioware har inget med det här spelet att göra.

Inaktiv

Älskar verkligen stilen på detta spel..fan det kommer inte bli annat än en klassiker.Har inte spelat det men älskar det redan.

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Bioshock är ett spel jag riktigt längtar efter, oroar mig dock att systemkraven kommer att vara stora på datorn.

Därför är jag så glad att jag har min 360. Min dator börjar numera likna något för bara ordbehandling.

Drömmer jag om sena mörka kvällar med hemmabion på max och bara bli skitskrämd av små flickor som hoppar hage och suger blod.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Angående min Bioware-kommentar: Sorry, förväxlade lite grann.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

1
Skriv svar