Avbildat: fordon och utrustning från Quake Wars

Robot
Medlem
Avbildat: fordon och utrustning från Quake Wars

GDI tanken & APC:n såg mycket snygga ut. Tycker infantry ser ut som de borde, göra också.

Gillar VERKLIGEN hur stroggs alla units och fordon ser ut, känns inte för humant, men inte heller för förvirrande så man känner "Vad är detta?".

Blir nog riktiga snyggt detta


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

QRT
Medlem

Vacker Stroggdesign.. vackert i mina ögon.

Medlem

Omg, the specularity of impending bloom! xD
Nävars, skulle inte ha något emot lite wires på de där. ^^


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Varför gör alla modeller med blänkiga ytor för?
Det ser så plastigt ut
Är det svårare att göra matta ytor eller är det bara en designpryl?
Annars så ser själva modellerna rätt så fina ut


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av QRT:

Vacker Stroggdesign.. vackert i mina ögon.

:heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Vad är det folk ser i detta spel? Tror det kommer bli en stor flopp..

Medlem

Shit varenda fordon ser ut som stenklossar! ha!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Gillar stroggsens "spindelmechs" men den två benta grejen ser förjävlig ut.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Varför gör alla modeller med blänkiga ytor för?
Det ser så plastigt ut
Är det svårare att göra matta ytor eller är det bara en designpryl?
Annars så ser själva modellerna rätt så fina ut

Japp, det är inte helt enkelt att få rätt material att ha rätt egenskaper, men det är ytterst sällan som vi ser samma blänk som i FarCry nu för tiden. Krävs ett jäkla fipplande med spec och gloss maps för att saker och ting ska se rätt ut

Överlag ser ET:QW bra ut, men vissa saker ser fortfarande ut att ha fått ett extra lager Gladpack. Dock inget som inte kan tweakas strax innan release

Medlem

Ser riktigt, quakitgt ut!

Medlem

Mmmm! Godis! Kom ut NU!


signatur

---
Boo!

Medlem

Snart går vi ut i krig!

Medlem

OMG! Necrons kommer till ET:QW!
http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=44891

notis: för dom som inte vet, så ser det ut som en tomb spyder från spelet Dawn of War
http://wiki.reliccommunity.com/Tomb_Spyder

Medlem

Heh, Gladpack, den bar bra Kyraal.

Hmm, har inte riktigt kommit in i Quake Wars världen ännu, Battlefield håller mitt behov av sådana spel än så länge. Men vem vet, Quake Wars kanske bli jättebra, dock så kommer det säkerligen se hemskt ut på min dator!

Medlem

Förstår inte sådana som ser sådan framgångar med det här spelet egentligen. Inte många har spelat det och ingen vet hur det blir i slutändan.

Hoppas inte att spelet fastnar i något tråkigt läge där man måste använda moddar för att förhöja spelupplevelsen iaf, något som många spel lider av i dagens läge.

Sedan ni som är rädda för att det kommer se skit ut, kan ni köra Doom 3 och Quake 4 med hyffsat bra flyt så kommer era burkar nog klara av det här spelet med.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Ser nice ut. Och ang att soldaterna ser plastiga ut mm är min teori att det är maxat högupplöst och *trumvirvel* svart bakrund! =D
Tror seriöst man skulle reagera mindre på plastigheten om dom stod i en krigszon.

Aja, hoppas detta spel kan slita mig från wow och tillbaka till FPS världen.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Jag kärlekar grafiken och stämningen, vet inte varför men detta lir har något speciellt.

Kanske för att man är en gamle quake-lirare :).


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

GDF-enheterna så ut som en korsning mellan BF2 och UT2004, vilket inte behöver vara ngt negativt. Ser bra ut, hoppas det blir skoj.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Flakmonkey
Skrivet av b0ne:

Jag kärlekar grafiken och stämningen, vet inte varför men detta lir har något speciellt.

Kanske för att man är en gamle quake-lirare :).

Ställ bara inte in dig på att det ska ha någon som helst Quake-känsla. Det har Quake i namnet och du fightas med strogg med quake-vapen, men vapnen är inte alls som i Quake och spelmekaniken är väääldigt långt borta...

Kul spel dock, men inte om man förväntar sig quake ^^

Medlem

Kärlek


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Förstår inte sådana som ser sådan framgångar med det här spelet egentligen. Inte många har spelat det och ingen vet hur det blir i slutändan.

Och du såg förstås inga framgångar i varken ET, BF, BF2 eller BF 2142 heller antar jag? Säga vad man vill om den här typen av spel men det är dessa spel som lockar den större mängden av dagens FPS-spelare.
Så ser man inga framgångar hos ET:QW så har man uppenbarligen noll koll på marknaden för FPS-spel online.

Personligen tvivlar jag starkt på att jag kommer att börja spela ET:QW, det är helt enkelt inte min typ av spel. Det är för mycket fokus på objectives och teamplay som gör att det i mitt tycke är helt värdelöst att spela public, man måste nästan ha en klan att spela med för att det ska vara kul och sånt svammel har jag lagt av med.

Medlem

ser nice ut, flyg fordonet påminner lite lite om C&c 's Orca 's

Medlem

Verkar som om Stroggs kan koppla på olika vapen på sina armar, sweet :3


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av radiuz:

Vad är det folk ser i detta spel? Tror det kommer bli en stor flopp..

Du har inte spelat RtCW eller W:ET antar jag?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv
Skrivet av Dumlen:

Förstår inte sådana som ser sådan framgångar med det här spelet egentligen. Inte många har spelat det och ingen vet hur det blir i slutändan.

Hoppas inte att spelet fastnar i något tråkigt läge där man måste använda moddar för att förhöja spelupplevelsen iaf, något som många spel lider av i dagens läge.

Sedan ni som är rädda för att det kommer se skit ut, kan ni köra Doom 3 och Quake 4 med hyffsat bra flyt så kommer era burkar nog klara av det här spelet med.

Hört talas om Enemy Territory och Return to Cast Wolfenstein?

Medlem

Kan de inte lägga ned quake och göra någonting helt nytt istället?

För övrigt, vad fula stroggsen är. Undrar vilka hudprodukter de använder? Nivea?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Ställ bara inte in dig på att det ska ha någon som helst Quake-känsla. Det har Quake i namnet och du fightas med strogg med quake-vapen, men vapnen är inte alls som i Quake och spelmekaniken är väääldigt långt borta...

Kul spel dock, men inte om man förväntar sig quake ^^

Hehe njae Quake känsla förväntade jag mig nog inte, med tanke på att i Kväjk så gick allt ruskigt fort, här lär det bli lite tänka också hehe.

Ja overall verkar det bli skitskojj :).


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Hoppas på att det blir som ET minus ET:s nackdelar dock. ET är ju enligt mig fortfarande kunfen av onlinespel. Men spelat inte lika mycket längre. Tycker deet ser bra och genomtänkt ut med enheter klasser osv. Men det hadde varit trevligt med ett demo / öppen beta nu. Bilder har vi ju sett i flera år nu...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Underbart :heart:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

12
Skriv svar