Command & Conquer blir bok

Inaktiv
Command & Conquer blir bok

Hmm... jag anar en radikal förändring av C&C storyn inom de närmaste åren, och den ändringen kommer troligen inte vara till fördel för den episka naturen som hör till de gamla klassikerna som Westwood skapade.
Jag vet inte om er, men jag tvivlar på att det här kommer resultera i gott för serien...

Keith R. A. DeCandido lär iofs vara en rätt kompetent författare, och han har skrivit flera Star Trek-romaner som fått bra kritik.

Medlem

Känns lite nörd...


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Jag är en riktig nörd om läsa böcker gör en till det.

Men de brukar ju inte hålla hög kvalitet generellt då de är baserade på spel så vi får väl se om det blir något att ha.

Medlem

jovars Keith är faktiskt en helt godkänd författare, känns dock som han gör det för pengarna, men jag ska nog bara hålla käft och läsa den och sen säga nått kanske
Vore coolt om fz recensera lite sådana böcker, inte sant?

Inaktiv

Jag tyckte böckerna som utspelar sig i warcraft-universumet var mycket underhållande så jag ser ingen anledning till att tro att böcker baserade på C&C, med dess intressanta story, skulle störtdyka.

Ei
Medlem

NOVA han skrev, var grymt bra. Det bara kliade i fingrarna att få spela starcraft ghost efter det, trist bara att de lade ner projektet. Dock så undrar jag hur man ska göra den till bok, vem ska man följa etc. Kanske TANYA, whoo

Inaktiv

Är det någon som vet om/när boken kommer säljas i sverige?
Isåfall kan någon posta en ny nyhet med information om butiker som säljer boken i sverige!!
Den släpps imorgon!!

1
Skriv svar