WotC gör korten till The Eye of Judgment

Robot
Medlem
WotC gör korten till The Eye of Judgment

Antar att det innebär att de kommer ha direkt inverkan på spelet? o.o Som MtG-spelare låter det ju rätt coolt, men heh.. ps3. ^^


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Flakmonkey

Jao, så som jag förstått det är det wotc som gör korten och regelsystemet... scea sköter den tekniska biten

http://www.fz.se/filmer/?id=395 <--- trailer från E3

Medlem

Kul ide. Kan se många bli beroende av detta

Men att man lär köpa en hel PS3 för att lira ett kortspel...


signatur

Bara gör det.

Medlem

Jag fattar dock inte. Det måste ju vara enklare att bara ha allting "digitalt"? Eller så vill de maximera sin förtjänst genom att sälja både spel och en massa olika kort.


signatur
Medlem

Om WotC är inblandade lär detta bli en svindyr hobby att hålla på med. Ett paket digitala Magic-kort från Wizards? 30 kr! Härligt.

Medlem

De är ju inte digitala. Det är ju faktiskt materiella kort. Så för alla kortspels-älskare där ute, så kan detta faktiskt bli något, för hur häftigt är det inte att faktiskt få ut lite grym fight på bild?

Fast lite väl dyrt blir det nog i längden och jag kommer nog aldrig köpa det heller.

Flakmonkey

Mjo... återstår ju att se vad det kommer kosta... men själva kameran kommer man ju använda till många andra spel så det är ju mer priset på korten som avskräcker mig... speciellt som man redan sitter på en rejäl samling av magic the gathering-kort från mitten av 90-talet

1
Skriv svar