Film: Lionhead Studios om Fable 2

Robot
Medlem
Film: Lionhead Studios om Fable 2

Ser så fruktansvärt mycket fram emot Fable 2.. Skulle nog vara värt att skaffa en 360 för (men jag hoppas det kommer till pc, förstås )


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

ok....vi vet vad som hände med fable 1......
och snacket med känslor är bara bullshit
själv så kommer jag att plåga skiten ur hundfan bara för att jag kan


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Grafiken var iaf väldigt Fable:ig och mysig.

Jag vill gärna spela detta, men jag vill inte ha det till 360... Men min dator behöver nog en uppgradering innan jag kan spela det på den. :x

Medlem

Vill jag ha kärlek finns det tonvis av det på internet. Då får jag det dessutom högupplöst och utan att behöva investera i ett nytt grafikkort.


signatur

Åh, Spenat knytena!
Såg ni himlen, snacka om blå!

Medlem

Garanterat inköp från min sida iaf.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

De har iaf storslagna planer...

Även om de inte nådde riktigt dit de sa i förra spelet så skall de iaf få creds för sin kreativitet.


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Även om herr Molyneux har pippi på att överdriva i princip allt så tror jag detta blir jävligt bra, ska lätt köpas.

Medlem

Bla bla bla, tomma löften, tamagochi-hund-metaspel...

Nej tack! Sekunden jag såg staket i videon stängde jag av skiten.

Inaktiv

Blir nog helt underbart spel, synd att det inte kommer förs än 2008.

Medlem

kan bli helt okej..men jag kramar mitt oblivion, mer mitt typ av spel. Fable känns för gulligt och...för linjärt..iaf ettan, om de kan göra Fable 2 mer öppet och vuxet kanske det kan bli något för mig.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Jag ser fram imot när, om hundgrejen funkar och blir uppskattad av spelare, när alla andra skall och måste ha med ett djur i sina spel.
EA lär ju bli först med att ha med en hund i Call of duty 9 eller 10.

1
Skriv svar