Film: Heta platser i Lord of the Rings Online

Robot
Medlem
Film: Heta platser i Lord of the Rings Online

Såg inte så hett ut. Mest mörkt och dystert.. :/

Medlem

mörkt och dystert=bra. Om mycket bra, bra=hett


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Det är ruskigt snyggt men man vänjer sig efter ett tag... Dock så tycker jag dom har lyckats fånga världen väldigt bra!


signatur
Medlem

Trevligt. Hm, undrar om man ska våga sig på att fastna i nåt MMO ... blir ju farsa snart, kommer väl bli sådär asocial och förstörd och dö i rännstenen som vissa gör. Men världarna ser så otroligt lockande ut!

Medlem

Helsnyggt och grejer, körde en 10 dagars trial, vilket iof är lite lite för att utforska ett mmorpg, men jag tyckte det känndes väldigt stelt annars.. :/

Medlem

ååå jag är så sugen på spelet men vill inte köpa något för 500kr om jag inte tycker det är kul GE OSS 10 DAGARS TRAILS


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

ååå jag är så sugen på spelet men vill inte köpa något för 500kr om jag inte tycker det är kul GE OSS 10 DAGARS TRAILS

389kr kostar det, då får du 30 dagar i början.

Spelet är riktigt snyggt på sina ställen, men här visar de ju bara angmar, vilket är den dystra och onda delen. Ni ska bara see bree-fields på dagen, mums


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Hymer:

ååå jag är så sugen på spelet men vill inte köpa något för 500kr om jag inte tycker det är kul GE OSS 10 DAGARS TRAILS

389kr kostar det, då får du 30 dagar i början.

Spelet är riktigt snyggt på sina ställen, men här visar de ju bara angmar, vilket är den dystra och onda delen. Ni ska bara see bree-fields på dagen, mums

jo men ja e snål å är inte villig att pröjsa 400kr om ja tycker spelet e kass köper aldrig ett spel innan jag har testat det.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Spelet är väldigt snyggt, men i övrigt är det som att gå omkring i en tavla.. inte speciellt levande, oerhört stelt.

Medlem
Skrivet av hets:

Spelet är väldigt snyggt, men i övrigt är det som att gå omkring i en tavla.. inte speciellt levande, oerhört stelt.

Tvärtom. Tycker det är väldigt levande med nps's som gör ärenden eller snackar skit med varandra.

Medlem

ser mycket bättre ut ingame jämfört med filmen, riktigt härlig stämning i spelet jämfört med många andra jag spelat, NÄSTAN bättre än en sandstorm i SWG där man springer in i sitt hus å myser en stund när vinden viner där utanför

Inaktiv

Ett klipp säger 1 miljard mindre än en trial och kommer det ingen snart blir det nog bojkott eller privat server kanske.

Medlem

Trials brukar komma ungefär ett år efter lanseringen av spelet, så räkna inte med en snart, om inte dom redan har problem med att sälja spelet... vilket jag inte tror dom har

Medlem

^-- Man får redan med en trail när man köper spelet för att ge till en polare så.

Medlem

Är det bara jag som tycker att de sjunger "tår, tår" eller kanske "påtår" ca 1:05 in i trailern?

Inaktiv

Man får med 30dagar att spela för när man köper det, men måste man köpa ett pre-paid card också för att få ut de 30dagarna ?

Medlem

ja det måste man.

jag köpte det faktiskt idag. måste säga att det är riktigt kul!

Medlem

Tycker fortfarande det ser sisådär ut, animationerna är riktigt fula. Jag är ändå lite sugen på att testa ska jag erkänna, men vetifan om jag vågar slänga ut 300+ än...

Musiken i denna trailer är bara för komisk, låter som en amatörmusiker pillat ihop på 5 minuter.


signatur
1
Skriv svar