UFO: Extraterrestrials uppdaterat

Robot
Pansarknekt
UFO: Extraterrestrials uppdaterat

Nån som testat detta liret?


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Inte jag, men jag har hört bara negativa saker. De flesta hade så höga förhoppningar på spelet som det inte levde upp till.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jag tycker det är förskräckligt att utvecklare/distributörer så sällan ger ut demon så man får en uppfattning om man vill ha spelet eller ej. Nu måste man leva på recensioner som man ändå inte ens vet säkert om man kan lita på.

Medlem

Gamla UFO är 10x bättre än detta.

Medlem

Har testat..
är nästan exakt likadant som gamla ufo med lite regeländringar och bättre grafik..

Men har du spelat Ufo 1 så kommer du snabbt in i spelet..
Spelet är lite svårare och man spelar på en annan planet..

Men har du höga förväntningar på ett spel som bygger på ett spel som är säkert mer än 10 år gammalt så kommer du inte få samma känsla för det är ganska likadant och är inte revulonierande på något sätt..

Medlem
Skrivet av WIZZY365:

Har testat..
är nästan exakt likadant som gamla ufo med lite regeländringar och bättre grafik..

Men har du spelat Ufo 1 så kommer du snabbt in i spelet..
Spelet är lite svårare och man spelar på en annan planet..

Men har du höga förväntningar på ett spel som bygger på ett spel som är säkert mer än 10 år gammalt så kommer du inte få samma känsla för det är ganska likadant och är inte revulonierande på något sätt..

Skulle iofs säga att gamla UFO är mycket svårare då i UFO: ET så kan ej ens soldater dö permanent och man kan faktist ta en kula i början av spelet utan att dö.

Förövrigt så tycker jag spelet är så där. Väldigt likt UFO, för likt tyvärr. Lite nya idéer hade varit trevligt och framförallt bättre grafik ( stör mig inte så mycket men vissa saker är fan fulare än i UFO : EU). Sen ljudet är ingen höjdare, inga hotkeys osv. osv. Mycket man kan klaga på tyvärr.

1
Skriv svar