The Typing of the Dead II-trailer

Robot
Medlem
The Typing of the Dead II-trailer

Det enda bra med den här trailern var den vilda japanen som pratade.

Medlem

Haha, typing of the dead är ju ett underbart fränt spel ^_^


signatur

Videomupp

Skägg.
10 Chambers

Tänk om man drabbas av skrivkramp?


signatur
Medlem

Då är nog House of the dead 3 roligare bara peka å klicka...exakt samma spel.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Då är nog House of the dead 3 roligare bara peka å klicka...exakt samma spel.

Tittade du ens trailern ? Handlar om att skriva fort på tangetbordet.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Undrar om det är samma skumma översättning som i ettan. Ord som "schoolgirl" och "panties" kom upp hela tiden.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av sebulba666:

Då är nog House of the dead 3 roligare bara peka å klicka...exakt samma spel.

Tittade du ens trailern ? Handlar om att skriva fort på tangetbordet.

Vet du ens vad HotD 3 är? Det är fortfarande exakt samma spel, med undantaget att man denna gången använder tangentbordet ><


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av spiken:

Tänk om man drabbas av skrivkramp?

Skribenthumor?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av derpious:
Skrivet av spiken:

Tänk om man drabbas av skrivkramp?

Skribenthumor?

Indeedo!


signatur
Medlem

Jag anser mig skriva riktigt jävla snabbt och få jag träffat har kunnat mäta sig med mig. Endå blev jag imponerad över hus snabbt dom skrev i trailern


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

skriver snabbt här med, alfabetet på 1.592s ;P ser fram emot spelet, hoppas bara att det finns lite normala ord och inte bara skumma japanska ord (fast som står med normala tecken dvs).

å hur tror ni boss-fighterna är, ska man skriva flaggstångsknoppspolerarentreprenörshammarskaft 3 gånger för att få ner en sån tro?

Skrivet av impact:

Vet du ens vad HotD 3 är? Det är fortfarande exakt samma spel, med undantaget att man denna gången använder tangentbordet ><

Ehm, vilket är det som kommer göra TOTD2 roligare än HOTD3.

Hoppas de körde på ULTRA HARD i trailern bara annars har jag inte mycket att komma med :\

Inaktiv
Skrivet av Katana:

skriver snabbt här med, alfabetet på 1.592s ;P ser fram emot spelet, hoppas bara att det finns lite normala ord och inte bara skumma japanska ord (fast som står med normala tecken dvs).

å hur tror ni boss-fighterna är, ska man skriva flaggstångsknoppspolerarentreprenörshammarskaft 3 gånger för att få ner en sån tro?

ja, sista bossen lär ju bli några kapitel åtminstone


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

1
Skriv svar