Videodagbok om Age of Conan

Robot
Inaktiv
Videodagbok om Age of Conan

kempe grejt!

Medlem

Sweet! Bara dom inte tvingas släppa spelet för tidigt, bättre att dom hinner putsa och fila på det så mycket det bara går.

Animationerna ser verkligen bra ut, som tex när han klättrar upp på hästen, inga billiga "poff" här kom min Kodo fram ur tomma intet

Skrivet av KnäckeHäxan:

Sweet! Bara dom inte tvingas släppa spelet för tidigt, bättre att dom hinner putsa och fila på det så mycket det bara går.

Animationerna ser verkligen bra ut, som tex när han klättrar upp på hästen, inga billiga "poff" här kom min Kodo fram ur tomma intet

Exakt, WoW kommer att kännas som dagisspel när detta kommer ut! Iofs är det redan ett dagisspel lol


signatur
Inaktiv

Ser fram emot spelet, hoppas på mer information om stealth dock.

Medlem

såg ni (det som såg ut som) necromancer i slutet? asball.

Medlem

Ser grymt ut


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Ser riktigt bra ut!

Inaktiv

Längtar hett efter det! Sen så är ju Conan en av de tuffaste fantasy-hjältarna som finns.

Inaktiv

Haha, "Det som särskiljer vårt spel från andra MMO:n är den snygga grafiken!". De hycklar åtminstone inte.

Medlem

Detta spel verkar klart intressant..

Medlem

jag börjar känna ett farligt behov av detta spel...kanske mitt första mmo spel..hoppas man inte blir för beroende!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

ser bra ut, men aldrig bra att hypa upp sig förtidigt.. =/ då blir man så äckligt besviken när det blir bakåtflyttat, även om polering på ett spel är ett måste.


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

hmmm har de visat videos när man skapar en gubbe?
vill se hur olika man kan göra dem ^^


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Conan will eat you all alive!

Medlem

verkar ju helt klart vara en av dom mest intressanta mmo-spelen som är på G, faktiskt.

1
Skriv svar